Forum

Star Wars: Force Arena

Gra zadebiutowała dzisiaj, a ja opiszę swoje pierwsze wrażenia. Gra jest w teorii mobą, w praktyce MOBĄ zmieszaną z lekkim hmm tower defence? Polecam zobaczyć grę Clash Royale, gdyż większość SW:FA to po prostu zrzynka z wyżej wymienionej gry. Też mamy eliksir/energię, jednostki do spawnienia, po 60 sekundach mamy szybszą regenerację energii... Podobieństw jest jeszcze więcej, ale chyba wymieniłem najważniejsze. Do tego dochodzi klasyczny system wieży i umiejętności postaci (w tym wypadku jednej) znany z innych MOB. Czy to źle? Moim zdaniem nie, jeżeli jakiś system się przyjmuje i jest lubiany to czemu by go nie przenieść do innych gier? Gra chodzi płynnie na moim Orange Dive 70/Huawei Y6. Grafika jak na gry mobilne jest ładna, stylistyką przypomina mi tę z Battlefronta 2015. Bitwy są zarówno dla 2 i 4 graczy. Niestety jednostki imperium (a przynajmniej te początkowe) są słabsze, ale ufam, że twórcy popracują nad balansem. Plusem jest to, że gra wykorzystuje jednostki znane z SW:Commander, a także dodaje nowe, natomiast nie wiem jak jest z ich kanonicznością. Jak na premierę jest sporo bohaterów (po 10 na stronę). Tak jak w wielu innych grach mobilnych SW i tutaj są nagrody za dzienne logowanie. Są poziomy, gildie (jednak jeszcze nie doszedłem więc nie znam zalet bycia w takowej) więc w teorii jest co robić. Ogólnie SW:FA moim zdaniem jak na grę mobilną jest całkiem dobra, ufam, że jeszcze się rozwinie.

Bastionowy news

http://star-wars.pl/News/21585,Premiera_Star_Wars_Force_Arena.html

A w nim link do legalnego (darmowego) źródła gry

Re: Bastionowy news

Fakt mogłem dodać . Gra jest darmowa z mikropłatnościami. Ogólnie niepokojące jest to, że mamy przynajmniej 2 mocne tytuły mobilne (przynajmniej w 2 gram), a niewiele/wogóle dobrych gier na PC. Prawda, zrobienie gry mobilnej jest dużo tańsze i prostsze, ale Disney ma kasę więc nie rozumiem...

Re: Bastionowy news

ja gram w SWGOH i nie mam czasu na kolejną

Re: Bastionowy news

Też gram w SW:GoH i jeszcze SW:Commander, więc obawiam się, że SW:FA to już za dużo i czasu mieć nie będę, ale może od czasu do czasu sobie popykam .

Re: Bastionowy news

Chodzi o to, że Disney celuje w target nastolatków. A co robi obecnie typowy nastolatek? A no siedzi całymi dniami na tych smartfonach czy innych Ipadach i albo Facebook albo jakiś gierki.

Re: Bastionowy news

Zapomniałem o tych gównach pokroju Instagrama itp. xP

Re: Bastionowy news

wszyscy zrozumieli przekaz i bez tego dopisku

Re: Bastionowy news

Dokładnie, jakby nie mogli odpalić PCta, czy konsoli i pograć w normalne gry .

pograłem na PC

i powiem tak - klasyczny wąż jest od tego lepszy. Ale ogólnie rynek mobilek jest dziwny, więc czekam na poważną grę pełnowymiarową.

Może chociaż tutaj Disney nie zawiedzie.

Re: Bastionowy news

Ja nie siedzę i nie mam na niczym konta i jak widać da się bez tego żyć ze społecznościowych bastion i e-mail starczy.

Re: Bastionowy news

A zatem nie jesteś typowym nastolatkiem i chwała Ci za to!

Clash Royale Star Wars?

Nie dość, że kolejna mobilna to jeszcze z Clash Royale zachciało się zrzynać. Choć może to i przejdzie, ale ja się nie skuszę.

Re: Star Wars: Force Arena

Dołączyłem do gildii, ale to chyba nic nie daje. Poza tym jest ok, ale wow nie robi. Zobaczymy, czy zaraz się znudzi, jak Uprising.

Parę uwag.

Pograłem jeszcze i dopisuje kolejne uwagi:
1) Sprint. Co za geniusz dał opcję sprintu do MOBY? I do tego tak źle rozwiązanego? Mogli zostać przy stałej prędkości.
2) Postacie, a ich los. Agent Kallus jest po stronie Imperium. Jeżeli w serialu okazałoby się, że jest on szpiegiem to w grze zmieniłby stronę? Np. Wielki Inkwizytor jest po stronie Imperium, ale ciekawi mnie, czy dodadzą jego "jasną" wersję. Z drugiej strony w grze mamy tylko Imperium i Sojusz, a Inkwizytor nigdy nie był rebeliantem.
3) Balans. Na najniższych kartach/poziomach nie istnieje. Po prostu rebelianci zawsze wygrywają, nieważne czy nimi grasz czy nie. Jest to spowodowane tym, że oni mają jednostki średnio kosztujące 3 energie, a Imperium 4. Warto jeszcze dodać, że w rebelii respią się słabe jednostki w dużej ilości, a w Imperium słabe jednostki w małej ilości.

Re: Parę uwag.

Darth Vader też przeszedł na jasną stronę, ale każdy kojarzy go z CSM. Tak samo z Inkwizytorem. A co do Kallusa, to nie wiemy czy w serialu nie poświęci się dla Rebelii, ginąc, ale nadal - że tak to ujmę - w mundurze ISB.

Re: Parę uwag.

Inkwizytor nie przeszedł na JSM. To była wizja Kanana, a Inkwizytor umarł po CSM.
Co do Kallusa masz rację, powinien być po JSM, ale na razie działa w cieniu, więc jest imperialnym.

Re: Parę uwag.

Rebelianci rzeczywiście mają przewagę, ale mi to nie przeszkadza w kopaniu im tyłków

Bardzo fajna gra!

Miałem obawy czy ta gra będzie na tyle dobra pod względem mechaniki, że to ona mnie zatrzyma przy niej, a nie fakt, że jest umiejscowiona w uniwersum Star Wars.

Byłem pozytywnie zaskoczony, bo grało się naprawdę przyjemnie i póki co myślę, że będę grał nadal. Owszem, gra ma trochę wad, które już teraz w początkach przygody ze Star Wars: Force Arena byłem w stanie zauważyć, ale właściwe łatki poprawiające błędy czy balans powinny załatwić sprawę.

Mam tylko nadzieję, że nie skończy się jak z Uprising. Na początku byłem zachwycony, ale potem zwyczajnie mnie ta gra znudziła.

Czy Force Arena okaże się być konkurencją dla nieaktywnego już The Witcher: Battle Arena (mojej ulubionej gry z gatunku MOBA na urządzenia z systemem Android)? Nie wiem, trudno też to teraz ocenić. Czas pokaże.

Błąd

Od wczoraj nie mogę rozpocząć żadnego trybu oprócz treningu. Jak próbuję rozpocząć np. 1 vs 1 wyskakuje mi komunikat z kodem "7115". Sprawdzałem internet mam stabilny, grę restartowałem i reinstalowałem ale błąd nie znika.

gildia

Stworzył ktoś z Was gildię do której mógłbym dołączyć?

Re: gildia

Tak, napisz do mnie na priv.

http://star-wars.pl/Forum/Temat/21874
Tu masz link do tematu.

Wyszukiwanie bitew

Czy tylko mnie od jakiegoś czas (od wczorajszego wieczora) tak długo trwa wyszukiwanie bitew? Gram w większości przypadków Republiką. Czyżby była jakaś łatka do tej gry, która coś tam zmieniała? Bo jak zmieniam lidera drużyny na jakąś postać z Imperium to od razu mi wyszukuje bitwę. ;p Tak było do wczorajszego wieczora niezależnie, czy grałem po stronie Republiki czy Imperium.

Silniejsze Imperium?

Chyba ostatnie łatki sprawiły, że Imperium stało się silniejsze i może spokojnie konkurować z Republiką - nie sprawdzałem tego analitycznie w statystykach jednostek imperialnych, ale jak kiedyś rzadko przegrywałem z Imperium, tak teraz wygrać już nie jest tak łatwo. Wątpię, by ludzie masowo zyskali takich umiejętności w grze na poziomie, na którym przed kilkoma aktualizacjami była sytuacja znacznie lepsza dla Republiki.

Re: Silniejsze Imperium?

Zdaje się, że masz rację. To by było zgodne z zapowiedziami twórców. Ale...

"konkurować z Republiką"

Chyba małe ups.

Re: Silniejsze Imperium?

W realiach gry to możliwe. Imperium sprzed aktualizacji miało problem, by konkurować (sic!) z Republiką, która miała do dyspozycji dużo jednostek, które były tanie i były dość dobre w walce. Teraz sytuacja się jakby wyrównała na korzyść Imperium, którym wreszcie można normalnie pograć bez obawy, że przeciwnik grający po stronie Republiki dosłownie zgniecie nas bezmyślnie produkując jednostki, których nie będziemy w stanie wyeliminować na czas.

Re: Silniejsze Imperium?

Zauważyłem, że namiętnie używasz określenia Republika, które najwyraźniej myli Ci się z Rebelią, aka Sojuszem dla Prrzywrócenia Republiki.
http://www.ossus.pl/biblioteka/Republika_Galaktyczna
http://www.ossus.pl/biblioteka/Sojusz_dla_Przywr%C3%B3cenia_Republiki

Re: Silniejsze Imperium?

Ayy, tak tak, masz 100% rację, wybacz. Przy pierwszym poście rzeczywiście się przejęzyczyłem, pewnie dlatego, że czytałem pewien tekst o Star Wars: The Old Republic, gdzie Republika (choć "stara") się pojawiała. Przy drugim to była późna godzina i pisałem post zbierając się do snu, dlatego w błędzie używałem nazwy Republika i Rebelia zamiennie, nie załapując Twojej uwagi. Oczywiście od lat wiem, jaka jest różnica między Republiką Galaktyczną a Sojuszem dla Przywrócenia Republiki; to co mamy w omawianej grze to oczywiście Imperium i Rebelia. Jeszcze raz przepraszam za błąd i dzięki za zwrócenie nań uwagi.

Re: Silniejsze Imperium?

Uff, już się bałem że mamy gorszy przypadek...

Re: Silniejsze Imperium?

Gorsze byłoby chyba tylko postawienie znaku równości między Separatystami a Imperium.

40th anniversary

Z tej okazji możemy pograć pierszymi konceptami Luka i Vadera zaprojektowanymi przez Ralpha Mcquarriego. Poniżej zamieszczam opis
Luke:
40 rocznicowy Luke bazuje na najprawdopodobniej najbardziej znanym koncepcie gwiezdnych wojen-"Laserowym pojedynku" Ralpha Mcquarriego. Pracując nad drugim szkicem scenariusza George Lucasa protagonista, który poźniej został nazwany Lukiem Skywalkerem nazywał się Deak Starkiller i artysta koncepcyjny przedstawił go z aparaturą oddechową noszacego pistolet blasterowy i miecz świetlny koloru żółtego
Darth Vader
W 40sto rocznicowym Vaderze pochodzącym z 1975 "Laserowego Pojedynku"-koncepcyjnego dzieła autorstwa Ralpha Mcquarriego widać nawiązania do samurajów jak I wojennych pancerzy okopów oraz drugo wojennych hełmów niemieckich. Pierwsze projekty scenariusza zawierały "wysokiego ponuro wyglądającego generała" zwanego Darth Vader przodzącego między statkami w kosmosie, dlatego artysta koncepcyjny dodał aparaturę oddechową i sugestię zębów pod grillem maski

kwestia przywództwa

Moja absencja od gry się przedłuży na czas nieokreślony. Chciałem kilka godzin temu zrzec się funkcji lidera i przekazać ją komuś, ale gra zrobiła to za mnie po określonym czasie niewchodzenia do gry. Ogólnie nie chcę pisać, że kończę granie w tę grę, ale ostatnio mam mało czasu na tego typu rzeczy, a jak mam trochę wolnego to jakoś nie mam ochoty grać w Force Arenę. Więc tak jak pisałem wcześniej - nie wiem, kiedy i czy wrócę do aktywnego grania. Jak już to podejrzewam, że będą to raczej incydentalne wejścia do gry na kilka partyjek, ewentualnie by zobaczyć co zostało zmienione w nowej aktualizacji.

Przepraszam w każdym razie jeśli zaistniał jakiś kłopot z powodu np. tego, że obecność lidera była do czegoś potrzebna, a mnie (w czasie, gdy byłem liderem) nie było w grze (chociaż moja nieobecność była zapowiedziana).

Życzę nowemu liderowi pomyślności, a wszystkim pozostałym graczom w Gildii życzę miłej gry.

Re: kwestia przywództwa

Ile osób jeszcze aktywnie gra?

Re: kwestia przywództwa

Aktywnie to może 2 osoby, przynajmniej na tą chwilę, a sporadycznie to może 3 osoby, więc 5 osób na tydzień (na 14)... Jenearius (sorki jeśli przekręciłem nick) ostatnio powrócił
*I chodzą słuchy że w grze mają się pojawić mapki i postacie z prequeli.

Re: kwestia przywództwa

Słyszałem. Może wrócę...

Force Arena 2.0 [2]

Wyszedł Teaser aktualizacji 2.0, twórcy zapowiadają nowy tryb rozgrywki Masa nowych postaci i kart... Ja osobiście czekam z niecierpliwością

Re: Force Arena 2.0 [2]

Ooo, to może zacznę grać regularnie na nowo

Re: Force Arena 2.0 [2]

Wow! Super się to zapowiada. Aż wróciłem po dłuższej nieobecności do gry i odegrałem kilka partyjek. Czekam z wypiekami na twarzy, co zresztą napisałem na forum gildyjnym w grze.

Force Arena 2.0 - pierwsze wrażenia

Od niedawna mamy do czynienia z aktualizacją 2.0 do gry "Star Wars: Force Arena", która wprowadziła do gry wiele nowych elementów, m.in. postacie z trylogii prequeli. Pozwolę sobie zatem na opinię odnośnie samej aktualizacji i tego, co zmieniła w grze.

Pierwszą ze zmian są oczywiście wspomniane postacie z trylogii prequeli (wliczając w to serial „Wojny klonów”), zarówno w postaci kart bohaterów i ich unikalnego wsparcia (np. Anakin Skywalker jako bohater i Ahsoka Tano jako wsparcie), jak również zwykłych kart. Stąd możemy od teraz budować swoje talie w oparciu o droidy bojowe, oddziały klonów, czy nawet Umbarańczyków. Jest zatem z czego wybierać, a nowe karty naprawdę urozmaicają rozrywkę. To samo się tyczy bohaterów. Spośród 4 nowych postaci do wyboru (po Jasnej Stronie Mocy: Anakin Skywalker i Yoda; po Ciemnej Stronie Mocy: Darth Maul i Generał Grievous) najlepiej mi przypadł go gustu Grievous. Jego prezencja, szczególnie w towarzystwie droidów, jest bardzo klimatyczna. Do tego odpowiednio prowadzony potrafi być zabójczy dla przeciwnika.

Nowi bohaterowie otrzymali oczywiście właściwy dla swojej epoki przydział podmiotu, jaki reprezentują. Stąd po Ciemnej Stronie Mocy mamy Separatystów i Imperium Galaktyczne, a po Jasnej Stronie Mocy mamy Republikę i Rebeliantów. Co ciekawe, nie wyklucza to mieszania się talii należących do różnych epok podczas pojedynków. Może zatem dojść do sytuacji, w której Yoda będzie się pojedynkował z Tarkinem itp.

Warto dodać, że każda z epok po jednej i drugiej stronie ma nowy bonus przewidziany do różnych elementów talii (np. zmniejszenie czasu oczekiwania na ponowne użycie umiejętności lidera, czy też zmniejszenie obrażeń, jakie wrogie jednostki zadają wieżyczkom). W samej grze występuje pod nazwą: "Era Set Bonus".

Jeśli chodzi o inne nowości, no to mamy nowe misje różnego rodzaju, m.in. te rozdzielone na postacie reprezentujących Jasną i Ciemną Stronę Mocy, jak i te należące do kategorii misji specjalnych. Jeśli chodzi o codzienne misje, to także wprowadzono nowy system. Po 7 bitwach dostajemy tym razem kryształy. Jak dla mnie zmiana jest na plus, bo kryształy można zamienić na paczki czy na wejściówkę do nowego trybu, ale o tym za chwilę. No właśnie, są też do kupienia nowe paczki z dość fajną zawartością. Jak ktoś ma nutkę hazardzisty to może kupić sobie dostęp do paczki w systemie blind draw, patrząc wcześniej, jakie nagrody można uzyskać.

Inną nowością dodaną do gry jest bez wątpienia tryb draft, w którym możemy zagrać wybierając jedną z dwóch zaprezentowanych kart, po uprzednim wyborze Jasnej bądź Ciemnej Strony Mocy, aby potem dopireo przejść do tworzenia talii. Tryb ten, znany zresztą z wielu gier, pozwala nam na wygranie kart, jeśli wygramy określoną liczbę pojedynków. Największą nagrodą dysponują te osoby, które rzecz jasna wygrają wszystkie pięć pojedynków. W przypadku przegranej jest ona dopisywana do naszego panelu w tymże trybie, a gdy zaliczymy przegraną więcej niż dwa razy to draft się kończy, a my uzyskujemy to, co wygraliśmy na danym poziomie tych 5 pojedynków. Nie zauważyłem, żeby zaliczenie wszystkich 5 wygranych różniło się w kwestii nagrody jeśli mieliśmy 0 przegranych bądź 1 przegraną. Sam wygrałem już dwukrotnie największą nagrodę, więc tryb jak najbardziej polecam.

Tutaj zatrzymałbym się i napisał, co jednak – mimo wielu nowości – zostało z gry usunięte. Jest to niestety popularny, szczególnie w gildiach (nie wyłączając naszej), tryb 2vs2. Wyszło niby na zero, bo dodano jeden tryb, a usunięty inny, aczkolwiek nie wiem dlaczego postanowiono pójść w tym kierunku. Grać w drużynach 2 na 2 można w obrębie gildii w ramach friendly match.

Oprócz trybu 2vs2 chyba każdy zauważył, że nie ma już opcji "trade". Nie możemy przehandlować naszych kart za inne karty, co uważam za spory minus. Dzięki temu można było za niewielką opłatą pozbyć się kilku kart, z nadzieją, że wypadną te pożądane przez nas. Ponadto można było pozbyć się niechcianych kart bohaterów i liczyć na wypadnięcie tego herosa, który nas interesuje.

To chyba tyle z bardziej znaczących zmian, do których mogę jeszcze dorzucić poprawioną optymalizację. Oprócz tego mamy zmiany kosmetyczne, według mnie na plus, bo pomagają, wyglądają dobrze i nie przeszkadzają. Dotyczą one interfejsu oraz kilku jednostek, aby można było je łatwo odróżnić. Dokonano także pewnych zmian poprawiających balans.

Oceniam tę aktualizację bardzo pozytywnie. Po dłuższej przerwie przekonała mnie do powrotu do gry i ponownie daje radość. Tego właśnie tej grze było potrzeba - kolejnego dodatku, który sprawia, że jest bardziej miodna. Myślę, że wielu osobom także się spodobała, o czym mogą świadczyć statystyki. Nasza gildia w obecnym okresie nagrodowym, na chwilę pisania tego posta, zniszczyła 474 wieżyczek oraz generatorów tarcz, a mój wynik oraz wyniki perkuna i Serpentaxa przekroczyły liczbę 100.

Długi post wyszedł, ale myślę, że był potrzebny. Bardzo polecam ten dodatek, a jeśli komuś znudziła się przed nim ta gra, jak na przykład mi, to warto chociażby rzucić okiem, bo warto. No nic, wracam do gry.

Re: Force Arena 2.0 - pierwsze wrażenia

Chyba w koncu sprobuje tej gry. Tym bardziej że długoterminowe "zbieractwo" w grach mi bardzo odpowiada.

Re: Force Arena 2.0 - pierwsze wrażenia

W takim razie zapraszam do gildii zrzeszającej graczy z Bastionu. Obecnie liderem jest Serpentax jak coś. Gildia to CellofBastion.

Balans...

Czy tylko mnie się wydaje, że ostatnimi czasy balans poprawił w negatywnym tego słowa znaczeniu, zwłaszcza na niekorzyść Ciemnej Strony Mocy? Mam wrażenie, że Jasna Strona Mocy została dość znacznie wzmocniona.

Bugi czy jakieś glitche są obecne swoją drogą, ale zauważyłem właśnie dysproporcję w balansie pomiędzy stroną Light a Dark, na korzyść Jasnej Strony Mocy.

Re: Balans...

- Tak naprawdę to od początku było tak, że Light Side miał się trochę lepiej niż Dark, ale na dzień dzisiejszy widać że Jasna strona jest lepsza, (o wiele lepsza od Ciemnej strony) wcześniej nie sprawiało to takich problemów... Odczuwam to samo co ty. Pełno ludzi narzeka na balans niektórych postaci. Ja wierzę że Netmarble będzie dążyć do tego, żeby naprawiać i ulepszać tą grę...
Jakby nie patrzeć wszystko zaczęło się od aktualizacji 2.0.
Mam nadzieję, że jutrzejsza aktualizacja naprawi kilka bardzo uciążliwych błędów i doda fajne nowe 4 karty

Re: Balans...

Nie zgodzę się, kiedyś dark side miał o wiele łatwiej, a teraz to się zmieniło, da się znaleźć walkę darksajd w 5s a nie jak kiedyś 30

Re: Balans...

Niby tak, ale pamiętajmy, że każda gra multiplayer z takim modelem cierpi od czasu do czasu na kłopoty z balansem. Jednak to co się dzieje obecnie w Force Arenie jest bardzo niepokojące.

Generalnie od czasu do czasu widać było, że jedna ze stron dominowała, czy to była Light Side (dawna Rebelia) czy Dark Side (dawne Imperium), to była już kwestia tej chwilowej krótkotrwałej dominacji. Sytuacja była jednak w miarę szybko naprawiana, więc widać było tendencję dążącą raczej do zbalansowania rozgrywki.

Zresztą, mam wrażenie, że od początku rozgrywka szła w moim zdaniem dobrym kierunku odnośnie stylu gry konkretnymi frakcjami. Rebelia szła w ilość jednostek kosztem ich jakości, a Imperium szło w jakość jednostek kosztem ich ilości. Rozgrywka dzięki temu nabierała kolorytu, a różnice między frakcjami nie były tylko kosmetyczne. Tak było na początku. Teraz natomiast widzimy coraz bardziej intensywną tendencję do ujednolicania frakcji (np. Rebelia kilka miesięcy temu dostała swój odpowiednik żołnierza z wyrzutnią pocisków, który może skutecznie atakować wieże obronne, generatory czy pojazdy przeciwnika). Jestem w stanie zrozumieć taką drogę rozwoju gry, ale nie rozumiem dlaczego od pewnego czasu to ujednolicanie idzie w takim kierunku, aby obecna Light Side miała lepsze jednostki od Dark Side`a , bardziej zróżnicowane i przydatne na polu bitwy, a Dark Side z kolei miała się zadowolić jakimiś niby oryginalnymi odpowiednikami, ale o małej zdolności bojowej i podatnymi na wszelkie kontry. Jeszcze brakuje, żeby gracze Light Side dostali jakiś wielki i drogi pojazd jako odpowiedniki imperialnych AT-ST.

Podsumowując, to co jest obecnie to ma mało wspólnego z balansem. Jeśli komuś nie podobały się zbyt silne postacie wprowadzone w ramach 40th Anniersary (dla przypomnienia - byli to Luke Skywalker i Darth Vader z tejże edycji), to powinien zagrać w obecną Force Arenę. Poczucie braku balansu jest kilkukrotnie większe.

Nie smuci mnie obranie takiego, a nie innego kierunku w drodze do zbalansowania gry. Martwi mnie natomiast fakt, że jest on wdrażany niezbyt efektywnie. Niby można wszystko zrzucić na aktualizację 2.0, ale trochę czasu od jej premiery minęło. Jedyne zmiany, jakie zauważam, to postępująca dysproporcja w siłach na korzyść Jasnej Strony Mocy.

Anakin i Ahsoka to jakieś kiepskie żarty. Anakin to przekokszony główny bohater o wszechstronnych umiejętnościach, a Ahsoka ma chyba jakiś silnik zamontowany, bo jest niemalże nie do zatrzymania w większości sytuacji, trudna do pokonania, a przy tym niezwykle skuteczna w zadawaniu obrażeń wieżyczkom. Ja wiem, że Anakin to Wybraniec i tak dalej, ale to ma być gra polegająca na współzawodnictwie, na pojedynkach, a nie na symulacji rzeczywistych umiejętności poszczególnych bohaterów znanych z filmów czy seriali.

Re: Balans...

Odpowiednik Imperialnych AT-ST to Bantha Rider.
Żeby zatrzymać ahsokę spuszczasz na nią TIE Bombera, TIE Fightera, Dioxis Grenade, Stuna i znowu TIE Bombera

Re: Balans...

A ona w międzyczasie rozwali dwa działa. Balansu w tej grze nie było nigdy, pamiętam że RAZ Imperium rzeczywiście było wyraźnie silniejsze (jakiś czas po dodaniu dewbacków). Poza tym mam wrażenie, że twórcy wolą wiecznie wygrywającą Rebelię niż trochę częściej wygrywające Imperium (ciężko mówić o DS i LS kiedy każda ma z prequeli jakieś 4 jednostki). Poza tym gra była w miarę zbilansowana/nieuczciwa względem Imperium. Czy to fair kiedy pierwszy lepszy team Rebelii wygrywa średnio z każdym Imperialnym w połowie przypadków? Ja pamiętam takie sytuacje od premiery gry.

Re: Balans...

Możliwe, że masz rację. Mam jeden dobry deck na Imperium i wygrywam jakieś 70% walk, ale kiedy spróbowałem z czymś innym, od razu przegrywałem, a rebelią wygrałem raz samymi supportami

Star Wars Force Arena - pytanie

Mam pytanie odnośnie trybu ( trade ) czyli jak się domyślam wymian. Pytanie brzmi tak: jak tą opcję odblokować bo ja jej nie mam a u niektórych youtuberów widziałem że była.

Re: Star Wars Force Arena - pytanie

Kiedyś była, ale usunęli w aktualizacji 2.0

Ostatnia Aktualizacja

Czy ktoś (np. Serpentax) mógłby opsiać najnowszą aktualizację, czyli tą z Padme itp. Tak się składa, że nie wiem, kiedy wrócę do gry, a ciekawi mnie to

Re: Ostatnia Aktualizacja

Cóż ja mogę powiedzieć... Jestem lekko zawiedziony tą aktualizacją, gdyż oprócz 4 nowych kart (Padme, Cad Bane (bohaterowie), Aurra Sing i bodajże Capitan Typho (Unikatowe karty do wymienionych wyżej bohaterów)), nie ma nic wartego uwagi. Poprawiono jakieś błędy kosmetyczne oraz naprawiono problemy z nie działającymi w każdej sytuacji skilii niektórych postaci... Twórcy zarzekali się również, że naprawili problem z paczkami z misji gildijnych, lecz coś im to chyba jednak nie wyszło, gdyż ja paczki, po raz kolejny, nie dostałem... Kolejna aktualizacja będzie w następny czwartek.
Sam robię sobie przerwę od tego grania, poczekam aż tą grę naprawią, bo na wyższych Tierach to jest jakaś masakra

2.2

Do gry nadchodzi wielki Patch! Nowy tryb singleplayer, kolejna nowa era (Ruch oporu I Najwyższy porządek), nowe mapy...
http://www.mobirum.com/article/detail?cafeId=StarWarsForceArena&bbsId=1571&id=964528

Zapraszam również do bastionowej gildii CellofBastion

Re: 2.2

Pysznie to wygląda, może po aktualizacji wrócę do gry na jakiś czas. Masa nowości, nowe tryby, usprawnienia, no i rzecz jasna era rodem z trylogii sequeli. Jej nadejście było co prawda do przewidzenia, ale myślałem, że zobaczymy ją dopiero po premierze TLJ, stąd miłe zaskoczenie, że może jednak ujrzymy walki między Ruchem Oporu a Najwyższym Porządkiem w Force Arenie jeszcze przed premierą kolejnej części Gwiezdnych Wojen. Na pewno nakręci to trochę hype związany z premierą Epizodu VIII.

What`s new?

Czy od czasu początków listopada 2017 r. dodano jakieś większe nowości? Albo najważniejsze: czy balans gry się od tego czasu poprawił?

Re: What`s new?

Phasma +Terex
Hux + FO officer
Finn+Rose
Poe + BB-8
I kilka jednostek z TLJ, w tym BB-9E

Re: What`s new?

Ooo, to już wyszedł ten update z postaciami z sequeli.

Kylo Rena czy Rey nie ma?

I co z balansem?

Re: What`s new?

Ta dwojeczka tez jest.

Re: What`s new?

To fajnie, bo nieobecność tej dwójki byłaby wielce zagadkowa... w końcu to jedne z głównych postaci sequeli.

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.