Gry komputerowe

Wywiad z twórcami The Old Republic

MMOGamer

Jeden z redaktorów serwisu mmogamer.com (w wywiadzie skrótowo MMOG) przez pół godziny miał okazję porozmawiać z twórcami gry The Old Republic, Jamesem Ohlenem (JO) i Danielem Ericksonem (DE).

Twórcy zapowiadają m. in. osobną historię dla każdej postaci, unikalny system walki, epicki rozmach i twierdzą, że TOR będzie różnił się znacznie od każdej innej gry MMORPG.

Przetłumaczony zapis ich rozmowy znajdziecie w w tym miejscu.





Tagi: Daniel Erickson (13) James Ohlen (10) The Old Republic (482)

Komentarze (22)

KOTOR też na mnie działał tak... Dogłębnie wstrząsając mnie psychicznie. długo o nim rozmyślałam nawet nie grając. Jeśli TOR będzie taki sam, to zastanowię się nawet czy tego abonamentu nie zapłacić do czasu przejścia gry...

Dobry wywiad

fajne

Swietny wywiad, Urthona pocisnal :D.

Już sobie przeczytałem na Wookie.
Masakra, kto normalny coś takiego wymyślił?

Dzięki za ten wywiad. Dowiedziałem się jeszcze więcej i jeszcze bardziej nie mogę się doczekać. Zgodzę się z większością: jeżeli uda im się wprowadzić to wszystko o czym mówili i to zadziała to będziemy mieli do czynienia z najlepszą grą tego typu. A dla nas fanów SW będzie to jeszcze większa radość. Czuje, że ta gra mnie pochłonie - moja starwarsowa historia zacznie się na nowo :-).

Hej, powiedzcie mi, co można zrobić z Misson?
Bo ja nigdy nie miałem sumienia grać po Ciemnej Stronie. Kiedyś chciałem spróbować przejść KotOR2 po Ciemnej, ale już w pierwszej misji empatia mi na to nie pozwoliła o.O

będzie miód malina :) grunt żeby w przyszłości space było dodane bo bez tego to nie star wars tylko planetary wars :)

Tak jak myślałem, gra będzie prze...
Tylko mnie ciekawią takie małe detale, drobnostki jak np: Latanie w kosmosie?
I czy będą jakieś większe bitwy pomiędzy graczami? hymmm.. Tak sobie wyobrażam Flota Republiki vs. Flota Sith w kosmosie :D i my dosiadamy jeden z myśliwców niczym Generał Jedi podczas Wojny Klonów np: Anakin i Obi-Wan w epizodzie 3, tyle że zamiast ratować kanclerza, musimy po prostu rozwalić jak największą ilość przeciwników :D - mi się taka koncepcja gry marzy.

"Pracowałem akurat dla innego przedsiębiorstwa i grałem w KOTOR. Postanowiłem być zły żeby zobaczyć jak to jest, i zrobiłem coś (fani gry wiedzą co) z Mission Vao, co wzbudziło we mnie empatię i wyrzuty sumienia. To było uczucie, które nigdy nie spotkało mnie w innej grze. Odszedłem od monitora i powiedziałem sobie: "Hej! Nie wierzę że to zrobiłem!" Nagle doznałem oświecenia i to było jak "Nie wierzę, że gra tak na mnie działa!"

Heh, właśnie za to kocham Kotora.
Miałem dokładnie takie samo uczucie - gra niesamowicie działa na człowieka. tylko raz przeszedłem będąc całkowicie po ciemnej stronie (bardzo często za to byłem "szaraczkiem") ;D

Co do elementów z NT : oczywiście, twórcy, jeżeli chcą przebić WoWa, muszą wcisnąć jak najwięcej znanych starwarsowych elementów, by zachęcić potencjalnych graczy, znających SW wyrywkowo. Niestety mam obawy, że takie działanie może zmniejszyć klimat dla danej ery �- w Kotorze elementy zaczerpnięte z filmów występowały, ale były odpowiednio wywarzone. Czuło się ten "Starorepublikański" klimat, a jak będzie w przypadku Tora czas pokaże...

Jak twórcy spełnią to, co obiecują,to będziemy mieli grę wszechczasów z SW. Nie mogę się doczekać.

Kolejne szczegóły a ja czekam coraz bardziej na TOR-a naprawdę jestem ciekawa jak to się uda. Może być super gra:D.

Nadiru --> Jak tak miałem w KotORze II, w momencie gdy Mira się żaliła nam przed staniem się Jedi. Dla mnie ta scena była bardzo emocjonująca, że był mi szkoda Miry :).

gejmplej? gejmplej?
oooo, nie dali z tego gejmpleja :/

Już nie mogę się doczekać... Gra zapowiada się wyśmienicie.

... Nigdy nie grałam po CSM w KOTORze... ciekawe co można zrobić Mission.. xD

Świetnie się zapowiada nn.
Ciekawe tylko ile będzie kosztować...

Ciekawe czy ktoś zamieści recenzje dema skoro już grali :D

Ciekawy wywiad. Wygląda na to, że system questów będzie podobny jak do tego z Guild Wars. Najpierw mamy główny wątek, który kończymy by odblokować MMO :) Tak więc wygląda na to, że rzeczywiście twórcy pomyśleli o innych graczach i zbalansowali rozgrywkę. Bardzo mi się to podoba :). I uspokoili mnie stwierdzeniem, że podczas rozmowy nikt nam nie będzie tańczyć przed nosem. Pr4cZ NabZ0rY!
Z tego co też widzę, to chłopaki widzą tą grę tak jak ja. Po prostu aby się sprzedała, potrzeba zrobić zbroje szturmowców, niszczyciele Pellaeon i Coruscant niczym w NT. Po prostu gra ma uderzyć do wszystkich, nie tylko do fanów. Każdy przeciętny zjadacz chleba ma do niej zasiąść. Dlatego możemy zostać Fettem, Vaderem, Skywalkerem i innymi. Świetny i ciekawy wywiad!

Hype'ują, hype'ują. Napalają, a ciekawe co z tego wyjdzie.
Urthona - serdeczne dzięki za tłumaczenie.

"Pracowałem akurat dla innego przedsiębiorstwa i grałem w KOTOR. Postanowiłem być zły żeby zobaczyć jak to jest, i zrobiłem coś (fani gry wiedzą co) z Mission Vao, co wzbudziło we mnie empatię i wyrzuty sumienia."

Koleś ma całkowitą rację w tym momencie. Też się tak czasem czułem, grając 'złym'. Już drugi raz nigdy w KotORa nie zagrałem postacią CiemnoStronną. Ta gra ma emocjonalnego powera, nie da się ukryć.

Gratuluję wytrwałości i ochoty temu, kto tłumaczył tekst (Urthona?). Niełatwa rzecz.

E3 achh...:D już oglądam,kocham te targi!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować:

Login:
Hasło:

Archiwum wiadomości dla działu "Gry komputerowe"

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.