Gry komputerowe

Przedstawiamy agenta Imperium

SWTOR.com

Tydzień temu przedstawiliśmy wam wstępne informacje odnośnie kolejnej klasy dostępnej dla gracza - agenta Imperium Sithów. Dziś na stronie gry ukazało się więcej informacji. Oto one:

Imperium zdominowało większą część galaktyki. Nie dokonało jednak tego wyłącznie przy pomocy Ciemnej Strony. Działając w tajemnicy, sprytni agenci wywiadu wyszukiwali i eliminowali wrogów - od senatorów, przez zdradzieckich Moffów, aż do rebeliantów mających powiązania z Republiką. Agenci owi musieli opanować sztukę infiltracjii, uwodzenia i zabójstwa, by dobrze wykonywać swoją pracę. Nie tylko musieli zmierzyć się z opozycją ze strony Republiki, ale i kaprysami swoich mrocznych panów.

Wywiad utrzymuje szeroką i doskonale wyszkoloną siatkę informatorów, co pozwala jego członkom poruszać się po skomplikowanym świecie galaktycznej polityki z łatwością. Naturalną rzeczą jest, że agenci wykonują polecenia bez szemrania, ale wielka kariera czeka na tych, którzy są posłuszni. Agenci również mają swoje własne, sekretne motywacje. Poznawszy wiele intryg, szpiedzy Imperium wiedzą o konspiracjach wewnątrz konspiracji. Nawet ich najbliżsi informatorzy nie wiedzą co planują, dopóki praca nie zostanie wykonana.

Elitą wśród wywiadowców są ci, którzy wykonują najbardziej niebezpieczne i wymagające nie tylko bojowych umiejętności zadania. Czy to działając w tajemnicy czy jawnie, agenci owi poruszają się po cienkiej linii, balansując na krawędzi wykrycia, używając opracowanych w najdrobniejszych szczegółach taktyk. Każdy błąd może być ich ostatnim. Jednakże sukces misji przyczynia się do wzrostu znaczenia Imperium, a agent gra w owym procesie znaczącą rolę.

Najwyższe sfery społeczne w Imperium zarezerwowane są wyłącznie dla Sithów, wrażliwych na Moc. Jednak światy przez nich zdobyte zasiedlone są przez miliony poddanych, potomków wygnańców, którzy zasiedlili Dromund Kaas. Dla owych lojalnych obywateli możliwość zostania imperialnym agentem to spełnienie marzeń. To ludzie, których agenci muszą chronić za wszelką cenę. Chociaż mało jest wśród wywiadowców idealistów, profesjonalność i doskonałość jest bardzo poważana, a owi agenci są ucieleśnieniem ideałów Imperium.

Używając sztuki zaskoczenia i wielu gadżetów oraz broni, wywiadowca, wkraczając do walki ma już dokładnie opracowaną strategię. Choć walka z dystansu i krycie się w cieniu stanowi jego największą siłę, dobrze wyposażony agent jest w stanie omijać wrogów kiedy potrzeba oraz poruszać się bezszelestnie by wbić nieprzyjacielowi nóż w żebra. Czy to pracując samotnie czy z drużyną, jest zawsze przygotowany na różne sytuacje.



Może na przykład aktywować pole energii, które chroni go przed strzałami z blasterów, używając strzałek ogłuszyć i sparaliżować wroga, a nawet wezwać na pomoc wsparcie lotnicze, by zniszczyć niespodziewającą się niczego grupę wrogów.


Temat na forum



Tagi: The Old Republic (488)

Komentarze (10)

fajne gadzety

Zaciekawiła mnie opcja wezwania wsparcia lotniczego :D a poza tym klasa jak inne jest bardzo dobra

XD

ta akcja z elektryczna tarcza byla dobra

Czy wam to giwerka nie przypomina FG-42 ?:)

Klasa... dziwna. i tyle.

Aaaa i mam prośbę - czy można dawać filmy w newsach które same się nie odtwarzają??

Dlatego jestem za abonamentówkami, albo płacisz za miesiąc, albo za nic. A tak będą równi i równiejsi. ^_-

Może być fajny taki snajper : D
Ale pomyślcie - idziesz sobie jako załóżmy łowca nagród a tu nagle taki wymuskany za grubą kasę wylaną w mikrotransakcję n00b odstrzeliwuje ci łeb snajperką jako Imperial Agent. Średnio : /
No ale cóż, klasa fajna :D

Zapowiada się świetnie :)

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować:

Login:
Hasło:

Archiwum wiadomości dla działu "Gry komputerowe"

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.