Gry komputerowe

Dwie ostatnie klasy z "The Old Republic" ujawnione

MMORPG.com

Sean Dahlberg, zajmujący się obsługą forum i odpowiadający za kontakty z fanami gry "The Old Republic" zapowiedział dziś dwie ostatnie klasy jakimi będziemy mogli grać. Będą to Inkwizytor Sithów i Negocjator Jedi. Na forum strony MMORPG.com ukazały się skany z niemieckiego magazynu "PC Games", pokazujące wygląd owych osobników oraz ich opisy.

Zacznijmy od Jedi:

W przeciwieństwie do niedawno ujawnionego Rycerza, Negocjator nie stoi w pierwszej linii. Chociaż również umie posługiwać się mieczem świetlnym, polega na innych umiejętnościach: usypianiu, podnoszeniu, miażdżeniu przeciwnika, odpychaniu Mocą i szybkim refleksie. Można nim zagrać zarówno ofensywnie, jak i defensywnie. Jednak będzie głównie osobnikiem leczącym i wspomagającym umiejętności. Dzięki szybkości wspomaganej Mocą będzie w stanie oddalić się na bezpieczną odległość, a stamtąd wykorzystywać moce, które nie będą mogły zostać przerwane przez przeciwnika, tzn. rzucać nim, podnosić go w powietrze i roztrzaskać o ziemię itp.



Drugą klasą jest działający w szeregach Sithów Inkwizytor. Jego umiejętności to porażenie, błyskawice Mocy, przeciążenie przeciwnika, egzekucja, "Mroczny dar", "Mroczna medytacja" (ta ostatnia jest podobna do "skanalizowania nienawiści", jaką dysponuje Wojownik, jednakże inkwizycyjna umiejętność skupi się raczej na wzmocnieniu Mocy niż walki). Będzie mógł na przykład podpalić przeciwnika. W jednym z opisanych przez magazyn questów (a którego fragment przedstawiony był na jednym z filmów z gameplaya) nasz bohater zostaje wysłany by wyczyścić grobowiec Sithów z zabójczych robaków i dezerterów Imperium. Dzięki "przeciążeniu", które nie tylko zadaje rany, ale i ogłusza wrogów, dał sobie z nimi radę.

Podobnie jak Negocjator Jedi, Inkwizytor będzie klasą wspierającą, ale będzie mógł również walczyć.



Przy okazji, w wywiadzie udzielonym magazynowi, James Ohlen, główny projektant gry ujawnił, że możliwe będzie wybranie tylko jednego kompana mogącego towarzyszyć nam w przygodach, ale będzie można na niego wpływać, powodując, że zbliży się do Jasnej lub Ciemnej Strony Mocy. Będzie mógł też zakładać dowolny ekwipunek i awansować w swojej klasie. Dodał także, że klasy będą zbalansowane. Te używające Mocy nie będą lepsze czy gorsze od walczących, gdyż każda z nich będzie mogła posługiwać się tym, w czym jest najlepsza (np. Agent będzie miał do dyspozycji różne gadżety, Żołnierz broń itp.)

Temat na forum



Tagi: Sean Dahlberg (3) The Old Republic (481) Webdoc (106)

Komentarze (22)

pogra się łowcą nagród :D lub JEDI

Nie lubię Imperium wiec dla mnie są (łowca nagród i przemytnik tez się dla mnie zaliczają) tylko Jedi-może być (fajnie by było zabić kogoś mieczem świetlnym^^)ale niech nie będzie ze robisz szarże a przemyślana walka,
Żołnierz -tez jakiś pomysł (lubię blaster) pifpaf;P
Negocjator Jedi - do mnie przemawia (fajnie będzie moc pomagać i niszczyć po cichu przeciwników) Uwielbiam skille leczące:)

zmieniam zdanie, będę grał inkwizytorem

Zobaczymy co z tego będzie. Muszą sobie coś zostawić na dodatki ;] Grunt, żeby były jakieś dobre skille leczące czyli typowi lekarze. W WoW przez 3 lata grałem priestem i dla mnie leczyć innych to największa frajda ;]

No ładnie...

Coś mi nie pasuję, Appo ma rację...

Wojownik-Wojownik [no idealnie...]

Żołnierz-Łowca Nagród[może być, o ile żołnierz dobrze wyposażony]

Łotrzyk-Agent [no ok...]

KAPŁAN-MAG BITEWNY? [WTF?]

To było do przewidzenia, już na SF rozmawiałem bodajże z Devem i to była moja teoria.

Ciekawostką jest fakt, że z opisów wynika jak narazie to, co dana postać robi najlepiej. I tak wychodzi na to, że Sithowie na heala specjalnie liczyć nie mogą, natomiast Republika dostanie dobrego heala z opcja buffowania drużyny. Coś mi tu nie gra.

I zaczynam się poważnie zastanawiać którą klasą zagram... Inkwizytor brzmi nieźle.
Gunilopa->To trochę taki offtopic, ale w SW są geje - Medrit Vasur i Goran Beviin.

Skoro Wojownik i Rycerz byli nastawieni na walkę to twórcy musieli dać klasy nastawione na Moc. Dlatego pojawienie się Negocjatorów i Inkwizytorów nie powinno zaskakiwać. Swoją drogą muszę dodać, że Imperium Sithów strasznie mi się podoba. W końcu mamy zwycięstwa za pomocą strategii, intryg i sabotażów. Jest to o niebo lepsze niż szturmy nieokrzesanych dzikusów krwawo tłumione przez Jedi.
@Gunilopa
Miejsce samozwańczych autorytetów jest na Onecie/

Mówcie co chcecie ale koncept Negocjatora wygląda jak Luminara a Inkwizytora jak Ventress
P.S spodziewałem sie raczej klas które nie posługują sie moca no ale trudno wszystkiego mieć nie mozna...

Z tego by wynikało, że taki Sith warrior będzie miał wyjątkowo ubogi zakres mocy, skoro u Inkwizytora te błyskawice przedstawiono tak, jakby to była jego cecha wyróżniająca. Inkwizytor powinien mieć moim zdaniem szereg mocy telepatycznych, iluzje, kasowanie wspomnień, manipulacje(taki klątwiarz)Byłby bardziej przerażający wg mnie niż koleś w szacie co strzela mocami i burzy wszystko na lewo i prawo.

Ano brakowało w dotychczasowym spisie klas jakiegoś healera czy buffera. Niemniej wygląda na to, że użytkowników mocy będzie cała masa w galaktyce, a przynajmniej jeden w teamie na PvP...

Revan_09 -> to mmorpg, więc tej gry się nie da skończyć. A to chyba jest definicja "potwornie długiej" gry?

Spodziewałem się negocjatora ale jeśli chodzi o Sithów to myślałem że będzie coś jakby Lord Sith. Co mnie niepokoi to fakt z misją. W jednym z opisanych przez magazyn questów nasz bohater zostaje wysłany by wyczyścić grobowiec Sithów z zabójczych robaków i dezerterów Imperium. O ile się nie mylę to widziałem to zadanie ale wykonywał je SITH WARRIOR więc mogę przypuszczać że misje wojownika i inkwizytora mogą być takie same :D i gra nie będzie taka potwornie długa.

Bart --> Nie wiem gdzie go można znaleźć, niestety, ale był opisany bardzo dokładnie. Za dużo by go trzeba było opisywać, możesz sobie tu przeczytać jego przebieg (od "More about SI story") :
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/367/view/forums/thread/260320/page/1

skupi się raczej na wzmocnieniu Mocy niż walki). Będzie mógł podpalić przeciwnika. W jednym z filmików z gameplaya nasz bohater zostaje wysłany by wyczyścić grobowiec Sithów z zabójczych robaków i dezerterów Imperium. Dzięki "przeciążeniu", które nie tylko zadaje rany, ale i ogłusza wrogów, dał sobie z nimi radę.

gupie pytanie - gdzieś jest ten film w Sieci?

nie podoba mi się jeden fakt: użytkowników Mocy zawsze było niewielu a tu nagle podział klas 50:50
Gunilopa -> generalnie goblin już jest nazywa się Yoda...

moim zdaniem bounty hunter jest jedyną ciekawą klasą, reszta taka jakaś nijaka ;/

Gunilopa -> Inkwizytor w SW wcale nie musi zajmować się tym, czym nasza Święta Inkwizycja, przecież nikt nie wyobraża sobie Inkwizytora Sith w roli detektywa...
Inkwizycja już zaistniała w EU, dokładnie w Dark Empire.

A co do klas, Negocjator musiał się wreszcie pojawić, a z Inkwizytora się cieszę. Ogólnie całe to nowe Imperium mi się podoba. Sithowie przestali zachowywać się jak barbarzyńcy, a w podboju, obok siły militarnej, udział biorą siły wywiadowcze, agenci specjalni i inne czynniki, jakie znamy z naszego świata.

Mi osobiście ta przemiana ze średnio logicznej mieszanki SF i fantasy w realny świat, w którym brane pod uwagę są wszystkie czynniki się podoba.

Jestem wielkim autorytetem w dziedzinie star wars i powiem jedno: inkwizytor - dobre sobie! Stawiam stówę, że w ciągu dwóch lat do świata Star Wars wcisną krasnoludy a czterech gobliny. Ciekawe też kiedy pojawi się tam pierwsza oficjalna gejowska para?

Inkwizytor zapowiada się przednio.

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować:

Login:
Hasło:

Archiwum wiadomości dla działu "Gry komputerowe"

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.