Gry komputerowe

Negocjator Jedi

Darthhater.com

Twórcy strony darthhater.com odwiedzili siedzibę LucasArts i mogli zagrać w demo The Old Republic, tym razem klasą Negocjatora Jedi. Podobnie jak wczoraj, przy klasie Inkwizytora Sithów, spisali swoje wrażenia. Oto jak będzie wyglądać Negocjator:

Postać inspirowana jest Yodą, Obi-Wanem i Jolee Bindo. Używa miecza, ale skupia się na używaniu Mocy, by pomóc towarzyszom pokonać wrogów. Jest mistrzem telekinezy i telepatii.



I. Historia:

Negocjator jest oparty na archetypie postaci, którą widzowie ujrzeli po raz pierwszy na Dagobah. BioWare i LucasArts nazwali ją właśnie negocjatorem, kiedy światło dzienne ujrzała gra KOTOR.

Yoda był jednym z największych i najpotężniejszych mistrzów Jedi w historii galaktyki, znanym z wielkiej mądrości, mistrzostwa w używaniu Mocy i miecza. Potrafił przenosić duże obiekty za pomocą telekinezy, ale również był zdolnym szermierzem. Wykazywał się dużą szybkością i odpornością, wykonując akrobacje w powietrzu i łamiąc obronę przeciwnika.

Obi-Wan Kenobi był jedną z kluczowych postaci pod koniec Wojen Klonów. Uczył się u Yody i Qui-Gon Jinna, którzy byli Negocjatorami, i trenował Anakina i Luke'a Skywalkerów. Jego zdolności przekonywania i umiejętności walki czyniły z niego niebezpiecznego przeciwnika zarówno w walce jak i poza nią.

Jolee Bindo był szarym Jedi, przedstawionym w grze "Knights of the Old Republic". Pustelnik ten ożenił się z wrażliwą na Moc kobietą, którą w sekrecie trenował. Kiedy Rada nie zgodziła się by ją trenował, odszedł z Zakonu i zamieszkał na Kashyyyku. Był mistrzem wpływania na umysł i nie bał się używać błyskawic Mocy.

Negocjatorzy będą mieli ograniczony wybór Mocy.



II. Zdolności

Telekineza i telepatia to podstawowe umiejętności Negocjatora. Nie koncentruje się on na wykorzystaniu żywiołów jak w przypadku Inkwizytora Sithów; używa czystej Mocy, którą nagina do swej woli.

Oto jego zdolności:

Labirynt Umysłu - ta zdolność wpływa na grupę wrogów, hipnotyzując ich na jakiś czas. Trwa tak długo dopóki cel nie zostanie zaatakowany lub sama się nie skończy.

Przyciągnięcie Mocą - Negocjator przyciąga cel w zasięg broni. Działa na średnie i długie dystanse.

Uderzenie Mocy - Negocjator podnosi cel w górę, po czym rzuca go na ziemię, powodując obrażenia i ogłuszenie.

Błogosławieństwo - zdolność leczenia w trakcie i po walce tak przyjaciół jak i samego Negocjatora.

Medytacja - używana poza walką. Leczy zarówno obrażenia fizyczne jak i przywraca punkty Mocy.

Odepchnięcie - Negocjator odpycha przeciwników. Podobna zdolność była w grze "The Force Unleashed".



III. Walka:

Jednym z wielu założeń The Old Republic jest to, aby poczuł się jak bohater. Dlatego wiele spotkań i walk będzie toczonych z grupami przeciwników (trzech lub więcej), a każda klasa będzie miała swoje sposoby na uporanie się z nimi. Negocjator używa telekinezy i telepatii, kontrolując wrogów.

Walkę zaczynamy od użycia "Labiryntu Umysłu". Pozbywając się dzięki temu jednego z wrogów na jakiś czas, można użyć "Uderzenia" kolejnym. Podczas gdy jeden jest ogłuszony a drugi zaphipnotyzowany, Negocjator zajmuje się trzecim.

Wszystkie poprzednie umiejętności używane były na dystans, więc teraz Negocjator przyciąga oponenta w zasięg miecza. Szybko się z nim rozprawia. W tym czasie przeciwnik będący pod wpływem "Labiryntu" już się otrząsnął, ale wkrótce i on ginie.

Kiedy bitwa się kończy, Negocjator używa "Medytacji" by odzyskać stracone punkty zdrowia i Mocy. Jeśli coś poszło nie tak w czasie walki, używa "Błogosławieństwa" i kontynuuje walkę.

Negocjator, podobnie jak Inkwizytor Sithów, używa lekkiej zbroi, ale może też odbijać strzały z broni, trafiając przeciwnika - jest wytrzymalszy niż można się spodziewać.



IV. Podsumowanie:

Ta klasa nie jest zwykłym odpowiednikiem rzucającego zaklęcia osobnika z innych gier. Sprawdzi się zarówno w walce bezpośredniej jak i przy leczeniu.







Temat na forum



Tagi: The Old Republic (482) Webdoc (106)

Komentarze (6)

Negocjator jak Luminara.

@appo
Zgadzam się z tobą. Mam nadzieję, że skilli będzie więcej. Natomiast jestem rozczarowany umiejętnościami leczącymi. Byłem pewny, iż będzie można stworzyć z niego typową klasę leczącą.

Dziwny ten stwór na gameplayu ale ogólnie fajnie wygląda ta klasa

Boli mnie ilość skilli. Tylko tyle, w dodatku tylko 2 umiejętności leczące jak na klasę wsparcia? Coś tu nie gra.

Tak BTW - słowo "błogosławieństwo" wcale nie pasuje do Star Wars. Zwłaszcza jako umiejętność Jedaja.

Strój łudząco przypomina wdzianku Luminary Unduli.

ciekaw jestem jakiej rasy jest ten stwór co z nim walczy

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować:

Login:
Hasło:

Archiwum wiadomości dla działu "Gry komputerowe"

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.