Gry komputerowe

"The Old Republic" - kącik projektanta #5

SWTOR.com

Wczoraj na stronie gry "The Old Republic" ukazał się kolejny odcinek kącika projektanta, w którym twórcy prezentują elementy składające się na kompletną grę.

W tej krótkiej rozmowie ważne jest pokazanie, jak zmienia się położenie obiektu w zależności czy stoimy blisko czy daleko oraz to, jak przedmioty za i wokół postaci zmieniają swoją ostrość.





Przypominamy, że wszystkie newsy związane z grą znajdziecie w naszej bazie danych.

Temat na forum



Tagi: The Old Republic (481) Webdoc (106)

Komentarze (9)

chyba lekko dopracowali grafikę, co zaliczam im na wielki plus :)

Przedmioty znajdujące się dalej zwykle są jakby rozmyte. Lecz najczęściej widzą to ludzie z wadą wzroku (jak ja). Bo widomi myślą że wszystko jest w normie.

Widać wszystko, popatrzcie uważnie! :) Jak są przedmioty w tle, to są rozmyte. A ja noszę okulary o grubości denek od butelki! :P

Podoba mi się, że ten gość wygląda jak sumo, to miłe urozmaicenie (np. na tym 20-minutowym gameplayu, co kiedyś był, niemal wszyscy, nawet kobiety, mieli klaty jak Pudzian :D)

Też nic nie widzę ciekawego. Dziwne..

Pewnie chodzi o to że np z odległości widzimy pusty stół i półki, a gdy widzimy zbliżony obraz to znajdują się tam jakieś flaszki ;)

Jakoś ciągle nie mogę przeżyć tego długofalowego zarzynania jednego z najlepszych cRPG w historii...

Calsann --> Ja noszę okulary i też nic nie widzę. Czekam, aż w końcu coś się zmieni... a tu nagle filmik się kończy :D

Chyba muszę sobie kupić nowe okulary, bo jak dla mnie, to nic się tam nie dzieje ciekawego:P.

Ciekawe, widać, że chcą zrobić tę grę najlepszą z gier SW ale ciekawe jakie będą wymagania sprzętowe

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować:

Login:
Hasło:

Archiwum wiadomości dla działu "Gry komputerowe"

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.