Gry komputerowe

Animacje twarzy obcych ras z "The Old Republic"

SWTOR.com

Na niedawnym spotkaniu projektantów gier pokazano animacje twarzy różnych typów obcych mówiących kwestie dialogowe. Są one generowane komputerowo, nie zaś ręcznie. Gdyby wygenerowano je ręcznie, zajęłoby to dziesięć lat bez przerwy, a twórcy pracowaliby po 24 godziny na dobę siedem dni w tygodniu.

Widać było m. in. Gamorreanina, Nikto, Weequaya, Abyssina czy Arkonianina. Dialogi mówiły głównie postacie Sithów i przedstawicieli Imperium. Jak na forum gry The Old Republic mówi jeden z uczestników, aktorzy podkładali głosy dobrze, jednak nie zawsze potrafili zrobić przerwę w odpowiednim miejscu. Ale lepsze takie głosy niż żadne.

Animacje były bardzo dobre. Twarz każdej postaci wyrażała jakieś emocje, ogólnie było pokazanych 27 różnych nastrojów. Dodatkowo animacje różniły się w zależności czy postać zadawała pytanie, krzyczała itp. Poza tym są kolejne trzy warianty połączeń emocji, które komputer wybiera losowo aby animacja mówiącej postaci się nie powtarzała. Postacie poruszały też głowami i mrugały, aby nie wyglądały jak kukły.

Oto zdjęcia i filmik ukazujący animacje twarzy obcych:







Tagi: The Old Republic (482) Webdoc (106)

Komentarze (19)

Grafika średnia, a głosy na pewno będą zmienione. Bo to w końcu jeden gość podkłada...

Jeżeli już mowa o głosach to ja wole słyszeć całą kwestie tylko raz, a nie jak w kotorach, gdzie dla obcych ras były 3-6 kwestii na krzyż i przy każdym npc było dokładnie to samo mówione.

Powiem krótko. Extreme!!!!!!!!!!!!!!!!!

Powiem tylko że jest dobrze:)

Mistrz Seller --> Może i tak, ale tam nie było tego słychać ;P

Wygląda super!
Warto porównać sobie ze starszymi grami, np. Jedi Academy...

Nie wiem czemu narzekacie w komiksach KotOR , podobnie jak w NEJ Ithorianie gadali we wspólnym.

Nie zapominajcie, że prace są jeszcze w toku. Ale rzeczywiście Ithorianin we wspólnym... A zwłaszcza po KOTORZE.

Nie wiem czemu się dziwicie, że mówią we wspólnym. To już było wspomniane w jednym z wywiadów:
"The players will have the option of creating non-human player characters. However all of the player characters will speak basic as much of the entertainment in the conversations comes from the player character responses."
Także będzie trzeba to przeżyć :P

głosy tragiczne.

Jax-> Właśnie przed chwilą pykałem w starego dobrego kotora i... boli ;)

VOJAS -> nie zapominaj, że to również wykończenie wpływa na grywalność... ;)

jak dla mnie może być :) i tak liczy sie grywalność a potem wykończenie

Matko. Oni mówią animacje, a wy się skupiacie na wszystkim tylko nie na tym co jest punktem kluczowym i jedynym filmu.

Animacje ładne. Jak tak patrze to nie mam odruchów wymiotnych :) Czyli jest dobrze.

Trochę tragiczne ^

Ithorianin mówiący wspólnym... po obu Kotorach to aż zakrawa na jakiś żart na prima aprilis, mam nadzieje, że chcieli tylko animacjami przyszpanować a nie sferą audio.

Głosy nie pasują mi pod rasy :/ Wszystkie, bez wyjątku :/

te twarze to chyba na minimalnej grafie;p

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować:

Login:
Hasło:

Archiwum wiadomości dla działu "Gry komputerowe"

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.