Gry komputerowe

Informacje o agencie Imperium Sithów z "The Old Republic"

SWTOR.com

Dziś na stronie "The Old Republic" ukazały się informacje o Agencie Imperium. Są to:

I. Klasy zaawansowane

Agent działający w polu jest mistrzem w wielu dziedzinach i potrafi odnaleźć się w kaźdym środowisku, aby osiągnąć cele jakie wyznaczy mu Imperium. Czy to czając się w mroku i używając pola maskującego aby wyeliminować wrogów z bliskiej odległości, czy używając zaawansowanych metod, aby utrzymać kompanów przy życiu, agent polowy jest w stanie przewidzieć każdą sytuację i odpowiednio na nią zareagować.





Skoncentrowany na eliminowaniu celów, snajper jest najbardziej elitarnym i profesjonalnym strzelcem w całej galaktyce. Po długim treningu jego karabin staje się precyzyjnym narzędziem. Snajper potrafi znaleźć słabe punkty wroga i w odpowiednim momencie odwrócić losy bitwy.






II. Kaliyo Diannis

Nagrania CorSecu przedstawiają holograficzny obraz gangstera obejmującego ramieniem Rattatakankę niewielkiego wzrostu. W jednej ręce trzyma ona karabin blasterowy w drugiej zaś butelkę wina przygotowaną specjalnie dla niej. Podpis głosi: "Pierwsze spotkanie Kaliyo Djannis i Vanusa Cruora".

Krążą o niej sprzeczne pogłoski, z których niewiele można się dowiedzieć o jej przeszłości. Przynajmniej przez dekadę pracowała jako ochroniarz i zabójca dla niemal pół tuzina syndykatów zbrodni, siedziała w więzieniu i utrzymywała kontakty z najbardziej gwałtowną siatką anarchistów. Nie wiadomo czy robiła to z powodów politycznych czy dla samego dreszczyku emocji.

Kiedy zawiedzie jej broń, Kaliyo odwołuje się do swojego uroku osobistego. Wielu członków kryminalnego podziemia uważa ją za atrakcyjną w pewien drapieżny sposób. Jej współpracownicy (m. in. Anspi'shel, Nohm Veyaiko czy osoba znana jako "Charczący") określają ją jako kobietę lubiącą manipulować istotami żywymi. Inni pozostają jej ślepymi wyznawcami nawet kiedy odeszła. W każdym razie wszyscy którzy pracują z lub przeciw Djannis muszą mieć się na baczności - nikt nie wychodzi ze spotkania z niską Rattakanką bez szwanku.





III. Statek

Statki Marynarki Imperialnej są produktami wielu wieków badań i postępów. Flota została zaprojektowana aby jak najszybciej i jak najefektywniej zniszczyć Republikę. Jednak podczas Wielkiej Wojny Imperium zmieniło nieco strategię budowania statków. Odkrywszy nowe technologie i poprawiając plany w miarę postępów, inżynierowie zbudowali nowe typy. Pierwszym z nich był przeznaczony do zadań wywiadowczych i dla agentów X70B-Phantom - najbardziej nie rzucający się w oczy a jednocześnie wyposażony w najnowsze zdobycze techniki statek jaki znała galaktyka. Poczynając od lśniącego, niewykrywalnego dla radarów wyposażenia wnętrza po nowoczesne systemy nawigacji, Phantom jest tak zaawansowany, że masowa produkcja nie wchodzi w rachubę. Eksperymentalne prototypy dotyczas zbudowane będą brały udział w najważniejszych misjach wywiadowczych i powierzone zostaną najbardziej zaufanym i odpowiedzialnym agentom.







Przypominamy, że wszystkie newsy związane z grą znajdziecie w naszej bazie danych.

Temat na forum



Tagi: The Old Republic (488) Webdoc (106)

Komentarze (7)

całe to "The Old Republic" zaczyna mi przypominać Mass Effect a nie Star Wars... minus

Ephant Mon--> mi też na pierwszy rzut oka skojarzyła się Normandią a potem ze statkiem z Episode I którym uciekają z Naboo ale nie pamiętam jak się nazywał

To prototyp, ale byłby fajny jako centrum dowodzenia "szpiegów". Dla szpiega coś mniejszego wielkości Aston Martina :D

Statek Agenta jak na jednostkę nie rzucającą się w oczy jest strasznie wielki.

czy tylko mi ten statek przypomina Normandię z ME?

dark side of the Bond.. fajny ale trochę za mroczny jak na moje gusta.. zostanę przy Smugglerze

wielce prawdopodobne że to będzie moja klasa

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować:

Login:
Hasło:

Archiwum wiadomości dla działu "Gry komputerowe"

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.