Gry komputerowe

Informacje o żołnierzu

SWTOR.com

Dzisiejsza aktualizacja na stronie "The Old Republic" to spora porcja informacji na temat żołnierza. Na początek zapraszamy do obejrzenia filmiku o tej klasie.



Jak każda inna klasa, żołnierz będzie miał do wyboru dwie podklasy zaawansowane. Oto one:

Strażnik (Vanguard) - niepowstrzymani i niemal nieustraszeni, strażnicy brną przez pole bitwy, odziani w zaawansowaną, ciężką zbroję. Są pierwszą i najlepszą linią obrony w wojsku Republiki. Ci zdecydowani żołnierze nie zważają na osobiste zagrożenie, umyślnie wchodząc na linię ognia, by odwrócić uwagę wroga od sojuszników i cywili. Mimo że ich zadania taktyczne są z natury niebezpieczne, strażnicy mają niezwykle wysoki współczynnik przeżycia, ponieważ dysponują zaawansowaną technologią i używają doskonałej taktyki.



Komandos (Commando) - wytrenowani w używaniu zaawansowanych taktyki i broni, komandosi pędzą na pole bitwy, dzierżąc ogromne działa i przytłaczając wrogów brutalną siłą ognia. Czy atakują bunkier wroga, czy też zasypują imperialne oddziały gradem blasterowych boltów, na scenie dominuje imponujące wyposażenie komandosów, które sieje spustoszenie wśród istot na tyle pechowych, że znalazły się w ich zasięgu. Wiele zwycięstw Republiki można przypisać zdecydowanym akcjom komandosów.

Pierwszym kompanem żołnierza będzie Weequay o imieniu Tanno Vik.



Tanno Vik jest jednym z najlepszych ekspertów od ładunków wybuchowych, jaki kiedykolwiek służył w armii Republiki. Ma przy tym wiele umiejętności, jest czarujący i zupełnie amoralny. Urodził się na ulicach Nar Shaddaa, więc przyzwyczaił się do stawiania własnych interesów na pierwszym miejscu. Zaciągnięcie się do wojska było dla niego po prostu wygodnym sposobem na ucieczkę po tym, jak zdradził jednego ze swoich wspólników o jeden raz za dużo. Lecz gdy raz położył swe ręce na najbardziej zaawansowanej broni w Galaktyce, nie mógł się oprzeć.

Podczas treningu Vik zaimponował nauczycielom umiejętnością szukania słabych punktów w budynkach i pojazdach; zawsze umieszczał ładunki wybuchowe tam, gdzie robiły najwięcej szkód. Rozważano nawet przydzielenie go do Sił Specjalnych, ale tak się nie stało z powodu jego wojowniczego usposobienia i braku poszanowania dla wszelkich autorytetów. Podczas jego krótkiej kariery wielokrotnie wysuwano przeciwko niemu oskarżenia za przestępstwa, aż do chwili, gdy skazano go za wszczęcie bójki podczas obrony republikańskiej placówki na Talay. Po wyrzuceniu z wojska znów powrócił do pracy jako najemnik i oferuje swoje usługi w najniebezpieczniejszych konfliktach.

Statkiem żołnierza będzie BT-7 Thunderclap.



BT-7 Thunderclap to najszybszy i najbardziej elitarny statek Republiki. Dzięki swym opływowym kształtom może błyskawicznie włączyć się do bitwy. Ulepszenia zamówione przez Siły Specjalne Republiki zapewniają niezawodność i trwałość: dzięki najnowocześniejszemu pokryciu kadłuba i ciężkim działom laserowym, statek ów ma wyjątkowy potencjał; modułowy system tarcz ochronnych chroni przed ogniem wroga, a dzięki specjalnemu projektowi, okręt jest zdolny do odbijania ostrzału nawet w przypadku awarii pól. Pomimo swojego militarnego wyglądu, Thunderclap jest wyposażony we wszelkie udogodnienia. Na głównym pokładzie znajduje się nowoczesne centrum dowodzenia, pokój odpraw, chroniona zbrojownia i w pełni wyposażone centrum medyczne. Jest tu więcej przestrzeni na koje; znajdują się tu także urządzenia rozrywkowe, by zapewnić drużynie odpowiedni poziom życia podczas dłuższych misji.

Na koniec prezentujemy profil jednej z ras dostępnych dla gracza - Zabraków. Będą oni również dostępni dla Inkwizytorów.

Niezależność, pewność i brutalna pewność charakteryzują psychikę Zabraków. Większość z nich uważa, że niemożliwe jest niczym, nieważne jak niesprzyjające są towarzyszące okoliczności, i patrzą z góry na tych, którzy boją się porażki. Tradycja intensywnego treningu sztuk walki wręcz, dwa serca i szczególna odporność na fizyczny ból czynią z nich doskonałych wojowników i poszukiwaczy. Ich sprawność fizyczna i psychiczna zasługuje na szacunek. Zabrakowie bardzo lubią konkurować we wszystkim, co robią - pociąg ów sprawia, że czują bezustanną pokusę, by wykorzystywać wszelkie dostępne środki, by osiągnąć swój cel.

Nawet jeśli Zabrakowie czasem wydają się być aroganccy, wynika to tylko z faktu, że mają być z czego dumni, jeśli chodzi o ich historię. Nieprzyjazne krajobrazy i kwasowe jeziora ich planety, Iridonii, ukształtowały wytrwałość i niezłomną wolę Zabraków. Oni nie przetrwali po prostu przeciwności - oni rozwinęli się; udało im się zostać jedną z pierwszych ras, która wyruszyła w kosmos. Przed pierwszym kontaktem z Republiką już posiadali kilka kolonii.



Mimo że są podobni w wyglądzie do ludzi, można ich poznać po rogach i charakterystycznych tatuażach na twarzy. Rogi rosną, gdy osobnik dojrzewa, a gdy się one pojawiają, Zabrak przechodzi ceremonię inicjacji, podczas której otrzymuje tatuaż. Wygląd tatuażu różni się w zależności od prób, jakie przeszła dana osoba, oraz jej własnych doświadczeń. Zabrakowie z Iridonii są znani przede wszystkim z surowych reguł treningu sztuk walki, oraz z dyscypliny i wytrwałości, które wpajane są wszystkim dzieciom.

Ich kolonie są położone wzdłuż głównych szlaków nadprzestrzennych, kusząc dociekliwych z natury Zabraków do dalszej eksploracji. Nowe światy oznaczają nowe wyzwania i nowe rzeczy do nauki. W chwili obecnej Zabrakowie znajdują się zarówno po stronie Republiki, jak i Imperium, dowodząc żołnierzami na liniach frontu, pracując z ukrycia, albo po prostu pracując jako najemnicy i licząc kredyty.

Przypominamy, że wszystkie newsy związane z grą znajdziecie w naszej bazie danych.

Temat na forum.



Tagi: The Old Republic (482) Webdoc (106)

Komentarze (19)

<3 gdyby nie WoW Cataclysm to nie wiem, czy doczekałbym wiosny

Ale to chyba Jaden Korr i Shepard w wersjach żeńskich ;) .

btw. zauważył ktoś jeszcze, że głos żołnierza to Jennifer Hale? to ona podkładała głos Bastili Shan, Jaden Korr i komandor Shepard. uwielbiam ją <3

wow! świetne. no to teraz dali mi powody, żeby zastanawiać się, czy grać rycerzem, czy żołnierzem...
klimat nowego statku, to coś pomiędzy Ebon Hawk, a Normandy SR-1 z Mass Effect.

słabo, słabo i coraz słabiej! Brawo BioWare!!

Albo rebele używali sprzętu sprzed 4000 lat. :D (wiem co to za działo było, jakby komuś zachciało się mnie "uświadamiać")

Działa jonowe widzę że przez kilka tysięcy lat stosowano te same:/

Zabrakowie mają dwa serca, nie wiedziałem.

Dorg --> Prawda, ale jest bardziej "prymitywnie" wykonany i to daje mu smaczku ;P.
Co do strategii i metod walki nie wypowiem się bo nie jestem wojskowym, ale według mej cywilnej rachuby to artyleria jest najlepsza linią obrony i ataku zarazem;D

Żołnierz, fajna klasa. Nie ciągnie mnie jakoś do niego, ale może...

"Są pierwszą i najlepszą linią obrony w wojsku Republiki."

Święta makrelo, jaka beznadziejna strategia wojskowa.

Rozwalenie Sitha granatem, bezcenne :D

Rycu --> przecież ten statek przypomina B-winga ;)

Rzołnierz lóbi dórzo walczyc jak jest wojna.

Wreszcie nikt nie będzie marudził że statek skopiowany z oryginalnego Star Warsa. Co do muzyczki to podobała mi się.

FOR THE REPUBLIC !

Chyba twórcom filmików zaczyna się już powoli nudzić muzyka Williamsa, skoro do zwiastunu klasy przemycili nutę Two Steps From Hell (epickość +10). Oj, nieładnie.

Ta inkwizytorka to wygląda jak Maul w spódnicy :P.

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować:

Login:
Hasło:

Archiwum wiadomości dla działu "Gry komputerowe"

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.