Ostatni Jedi

Kampania reklamowa „Ostatniego Jedi” nabiera tempa

Zbliża się premiera „Ostatniego Jedi” i czeka nas wysyp różnych materiałów promocyjnych, zarówno filmu jak i innych licencjobiorców (w telewizji już lecą reklamy płatków i szczoteczek do zębów).

Nissan kontynuuje współpracę z Lucasfilmem, którą rozpoczął przy okazji premiery „Łotra 1” i wypuścił na swoim oficjalnym kanale YouTube spot „Star Wars: The last Jedi - Within Reach”. Ten 30 sekundowy filmik (z muzyką Johna Williamsa) reklamuje technologię Nissan Intelligent Mobility i zaprasza do kin na 15 grudnia:



Natomiast na oficjalnym twitterowym profilu Star Wars opublikowano krótki animowany filmik przedstawiający sylwetkę Rey stojącą na klifie, na Ahch-To.



Tagi: Epizod VIII: Ostatni Jedi (280) Reklama (76)

Komentarze (13)

Przed TESB akcje promocyjne były potrzebne, bo 10 lat bez filmu. Teraz w Biedrze widziałem jakieś gadżety ze świata SW. W sumie jestem ciekaw co wymyślą. U nas może to wystartować 1 grudnia. To jest najlepszy termin. Bo jednak TESB potrzebowało ściągnąć nowych fanów.

Podobno w Polsce nie ma fanów Nissana - zgodnie z badaniami jakich analiz byłem świadkiem w 2014 roku. Tak więc u nas reklama nie odniesie skutków. xD

@nedz, to raczej Nissan płaci Disneyowi za prawa do znaku.

Ehh szkoda, że nie zanosi się, aby był taki szał w sklepach jak przed "Przebudzeniem Mocy"... :P Niektórzy krytykowali wysyp zabawek czy innych przedmiotów związanych z Gwiezdnymi Wojnami, że za dużo, czy że rzekomo zbyt przytłaczająco, ale miało to swój klimat. Mi tam się podobało.

Taką animacje to niech se wsadzą do życi. Fani robią lepsze. Tym bardziej, że zrobienie takiej animacji to może 1-2 godziny max.

Ciekawe swoją drogą ile di$ney zapłacił Nissanowi za zgodę na taką kijową reklamę?

@Zodiak

Pewnie znowu nieumiejętnie małpował Holsta pod współczesne standardy, zamiast ująć szczypty Dvoraka i wyjdzie kiszka.

W Polsce kampania wystartuje 14 grudnia.

Panowie nie widzeli jeszcze szczoteczek do zębów z Vaderem, które reklamują w tv?

W PL pewnie startują po Przebudzeniu w TVN.

Niesamowicie jestem ciekawy muzyki z TLJ, co tam Williams naskrobal.

Ciekawe kiedy wystartują na pełnej petardzie z kampanią promocyjną w Polsce.

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować:

Login:
Hasło:

Archiwum wiadomości dla działu "Ostatni Jedi"

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.