Sonda

Jak oceniasz film "The Clone Wars"?
  Głosów
Rewelacja
38%1166
Całkiem dobry
33%1034
Był średni
11%350
Słaby
6%176
Okropny
3%97
Nie oglądałem
9%264
Łącznie głosów: 3087

Komentarze (102)

Rafix Vader-> Anakin w filmie był już rycerzem i mógł mieć padawana.

Średnio na jeża.... nothing special

Na szczęście film był nieco lepszy od koszmarnego serialu...
Dałem średni.
Darth Darth Binks - nie uznam czegoś za arcydzieło tylko dlatego, że jest star warsowe

CO Z WAMI. PRZECIERZ TO SĄ STAR WARSY!!! TO NA ICH CZEŚĆ WZNIESIONO TEN BASTION, A MY WSZYSCY ODDAJEMY IM HOŁD!

dobry film, mogli by zrobić film lub cały sezon na temat: Asoka jedai, Anakin musi się rozstać z padawanem
i dać kolejnego bohatera czyli 2 padawana Anakina

Całkiem dobry, ale serial troche ...za krótki =/

cytuje: Tertan · 2009/01/14 04:06
Lepszy od Ataku Klonów i Imperium Kontratakuje ale nie ma ci się mierzyć z Powrotem Jedi!

Człowieku chyba cię porąbało!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jak możesz ten serialik porównuwać do TAKIEGO kina! To jest klasyka! To jest świetne!!!!! a nie żadne kreskówki 3D

Film kinowy do d..y. Straszny. Po 1 JAK PODAWAN ANAKIN SKAYWALKER MÓGŁ MIEC WŁASNĄ PADAWANKĘ??????????????????????????? lol

a serial odrobine lepszy od Flimu
ale okropne obydwa.

Asturas-> A dubbing ci przeszkadza? Bo według mnie był niczego sobie. Po prostu klasyka.

a dla mnie był super, a najlepsze były żarty z droidów bojowych

Nie oglądałem, bo w kinach był zdubbingowany.

zarabisty serialek - dziwi mnie tylko jak Anakin może mieć PAdawana...

wspaniały serial!! Na taką produkcję czekałem wielkie brawa dla twórców

wspaniały serial!! Na taką produkcję czekałem wielkie brawa dla twórców

A ja uważam że 'CW' są takie sobie, nie maja czegoś, na co by czekało się jak w przypadku innych seriali. 2/6.

trzeba doceniać to co w ogóle możemy oglądać a przecież nie ma w czym przebierać wiec to co się poda głodnemu zawsze powinno smakować. Osobiście oceniam serial na całkiem dobry biorąc pod uwagę pozostałe produkcje to jednak The Clone Wars prezentuje się całkiem przyzwoicie

Uważam THE CLONE WARS za bardzo dobry serial.

TCW jest ok coprawda oglądam odcinkami na TVP 1 ale jest ok ;D

Podobał mi się. Wg mnie okej:D

Dla mnie świetny i rewelacja :)

trzeba obejrzec go drugi raz - wtedy znacznie zyskuje w oczach. Po prostu przy pierwszym podejściu oczekiwania były trochę zbyt wygórowane... lecz gdy kupilem film, i obejrzalem go 2 razy, znacznie bardziej mi sie on podoba.
Rewelacja! ;)
popieram TheMichal

Fajna grafa,ale trochę nudne,ze względu na zdeformowanie orginału.:piwko

mi się podoba i to bardzo ale nie jakoś strasznie

Filmu nie oglądałem i jakoś mnie nie ciągnie do tego. Serialu widziałem kilka odcinków i też nie mam za bardzo ochoty oglądać dalej.

Całkiem dobry, ale nie rewelacja.
Duży plus ma u mnie bitwa o Christopsis (tak się to pisze?:P), wspaniale pokazana. W dubbingu jest kilka kwiatków, ale nie przeszkadzają one w oglądaniu, choć są denerwujące. Ale jest ich tylko kika, więc da się wytrzymać.
Były o wiele lepsze produkcje spod znaku SW, ale były też gorsze (HS), TCW nie jest złe, jest fajne, ale zawsze będzie coś lepszego :)
Gdyby w tej ankiecie była skala 1-10, to dałbym (za pilot kinowy) 7/10. A bo mi się podobało :D

Kussiek >>> Części7-9 na pewno nie będzie tak powiedział Lucas. A co stało sie dalej można dowiedzieć się z książek

Ale strasznie bym się cieszył jakby zrobili epizod VII no a po premierze oczywiście było by mnóstwo nowych zestawów z lego star wars, tylko o czym mógłby być bo niby imperator nie żyje wader też

nawet, nawet oglądałem tylko kinowy ale musze jeszcze gdzieś te odcinkowe obejżeć

Naprawde fajnie że coś takiego zrobili

sorry - błąd ortograficzny - ogólnie* ;D

no nie był najgorszy, chociaż te animacje Dooku, Kanclerza i Obi wana mogłyby być lepsze. Ogulnie rzecz biorąc to 'Całkiem dobry'. A no i oczywiście się zgadzam z BOBA FETT98 ;)

Ja dałem całkiem dobry, a dlaczego? Bo w Polsce znowu jest głośno o SW. Sam film jest ok, animacje ładne (z wyjątkiem Dooku), Ahsoka hmmm... jeśli dobrze zostanie poprowadzony scenariusz to może nie zepsuje nam kanonu. CW oceniam pozytywnie ;)

film słaby, na serial nie mam czasu :P choć jeden odcinek widziałam i... LEPSZY ;)

zajefajny a t walka pomiedzy kenobim i tą łysą

Na początku wcale mi sie nie podobała ale teraz gdy leci jeszcze serial ?
No co tu kryć REWELKA :D
A te smaczki i nawiązania do starej dobrej Trylogi po prostu bomba !!!

średnio...ale ten mały Huccik był taki słodki

Niezły ale mógł być lepszy :) Więc był średni...

Extra są te wojny klonów.

Lepszy od Ataku Klonów i Imperium Kontratakuje ale nie ma ci się mierzyć z Powrotem Jedi!

Rewelacja mi się bardzo podobał

darth sabacc nie wtroncaj się

Darth War takie tematy to na forum ;P

Kto zna kody do BOF2 na PS2 ja znam

Ten film to dlamnie rewelacia ale z gadaniem generała droidów jest coś nie tak(mam ten 1 godzinny star wars clone wars)

ccałkiem całkiem ,ale lepiej jakby się zabrali za
epizod VII

nawet nawet ale rozmowy i inteligencja doridow powalała

Arcydziełem był POWRÓT JEDI,ale on też jest całkiem dobry

On był bardziej pod najmlodszych :P

Dobry, dubbing (mam na myśli głównie droidy) kicha

Słyszałam,że jest kiepski i do kina nie poszłam...

Oj , niestety dość słaby

Pilot podobał mi się bardziej niż niektóre dotychczasowe odcinki TCW. Były momenty lepsze jak i gorsze, wiadomo. Anakin mało podobny więc za to minusik. Nie wiem czemu ale Ahsoka mnie nie raziła tak jak w serialu, może dlatego, że nie wydawała tak rozkazów klonom jakby było generałem co najmniej. Dałem całkiem dobry, nie przeszkadzało mi wcale, że to animowana produkcja.

Ech jak dla mnie dzicinada, droidy wymieniające opinie między sobą, o ile w E3 zrozumiełem rozmowę SBD to tutaj w serialu i w filmie roboty wykazują się "wielką twórczością", oraz sztuką polemizacji, jak dla mnie film słaby pomijając poprzedni problem to pojedynek Anakin vs. Dooko kwadratowy jakiś, miecze chodzą jak po sznurku, żadnej finezji, mogliby to bardziej dopracować. Nie oczekiwałem walk iście filmowych, ale to co pokazali było okropne. NAtomiast to co było fajne to ładnie przedstawione walki klonów ;) Cała seria TCW być bardzo dobra gdyby marketing Lucasa nie myślał, że SW jest dla 6-letnich dzieci.

nie widziałem ale kolega mowil ze widzial i podobno anakin walczyl z dooku co uwazam ze nie powinno tam byc, no i tak uczennica anakina. Ogolnie po tym co usłyszałem to nie chce jakos ogladac

tcw to niezły serial, jak na standardy seriali z cartoon network, a więc mamy sieczkę - finałową bitwę w każdym odcinku, bardzo słabe linie dialogowe by były zrozumiałe dla wszystkich, kiepski ale mimo wszystko humor który zrozumie każdy (np droid się potknął) czy nawet bohatera do identyfikowania się z nim -> Ashokę i Anakina, bo Obi-Wana tu za mało, no, dla upartych r2d2.

Znakomity powrót do niepretensjonalnego klimatu Star Wars. Zew przygody, wspaniały klimat odległej galaktyki. Bardzo lubie tę bajkę i bardzo mile spędzam czas oglądając kolejne odcinki.
Kocham OT, nienawidze prequeli i bardzo lubię CW!

Masakra... Zagłosowałam na "okropny" , przeciez to jak kreskówka

Tak wiec dałem ocene całkiem dobry a teraz wyjasnie dlaczego:

+Ahsoka jesli chodzi o jej charakter(bardzo barwna postac)
+Walki klonów z droidami (przedstawione bardzo fajnie)
+syn Jabby (ale miałem z niego zlewe)


-walki jedi przedstawione według mnie kiepsko (Anakin vs Dooku) całe starcie przebjega na tak prymitywnym poziomie ze hej

-Ahsoka( wiem ze dodałem ja jako + lecz) jest ona fajna postacią ale nie ma jej w ROTS wiec albo ona zginie albo lucas popełnił duzy błąd tworząc ja

Film is the best

Najlepszy serial jaki widziałem poprostu świetny

Nawet niezły. Denerwowały mnie karykatury postaci, przez to nie oceniam go wyżej. Psuły cały film.

Według mnie to super że chociaż Lucas chce coś znowu ciągnąć. Daję 6.

Nie oszukujmy się, słabizna. Swoją opinię przedstawiłem już na forum w wątku poświęconym TCW.

Wg. mnie był całkiem dobry, ale mógł być lepszy. Anakin miał padawana i to mi się nie podobało.

Mase64 >>> Żeby mieć ucznia wystarczy być rycerzem Jedi Anakin został nim w 21 odc. Clone wars

Jak dla mnie całkiem dobry xD

mi sie bardzo podobał, tylko głupie było to ze anakin miał padawana a on nie ma rangi mistrza

Dość dobry :) gdzie oglądaliście już serial ?

Po 3 piwach - rewelacja! :D Obiektywnie - średni ze wskazaniem na słabiznę.

Średni. A w porównaniu do serialu - słaby. :P

Film średni.Serial o wiele lepszy.:)

Całkiem dobry. A dlaczego nie rewelacja?? Bo trochę za dziecinny, gdyby nie to wybrałbym rewelacja.

Dosyć dobry.Nie dorównuje on wprawdzie filmom z aktorami, ale jest na dobrym poziomie.

Całkiem dobry :)

W identycznej sondzie na TheForce.Necie 50% fanów (jak ostatnio patrzyłam)uznawało, że rewelacja. A chyba jakieś kolejne 30%, że całkiem nieźle.
Jak się tak patrzy na te sondy to wychodzi na to, że fani są zadowoleni;)

W niektórych momentach się nudziłem ale były również i fajne sceny, ogółem średniawy ale ujdzie

niezły wczoraj widziałem

Zdecydowanie słabiutki, na szczęście seria dużo lepszy.

30% na rewelacje? Dziwne, dalekki jestem od tego pierowtnego sceptyczymu, ale rewlacja to za duzo, film byl calkeim dobry...

Podobał mi się

Kinówka była średnia, ale serial z odcinka na odcinek robi się coraz fajniejszy.

Spodziewałam się czegoś dużo gorszego, ale oglądało się milo a niektóre postacie były mniej wkurzające i dęte niz zazwyczaj. Polecam

Rewelka!

całkiem dobry, nie powiem :)

Najlepsza by była jeszcze odpowiedź "Niezły, ale spodziewałem się czegoś lepszego." Z braku tej odpowiedzi wybrałem "Był średni".

Był średni

Całkiem Dobry??? Arcydzieło to to na pewno nie jest jak stwierdził Comndo a co do tego iż jest fajny... No nie wiem, może jako bajeczka dla dzieci... J tam się zawiodłam i trudno mi znaleźć dobre strony... No ewentualnie muzyka ale też nie w każdym momencie...

Ja bym coś obstawił między średni a dobry. Akcja bardzo szybka, dobra grafa, zrąbany dubbing(nazwy własne ok. ale brzmienie: żal). Głupio tylko, bo w Trójmieście prawie nie było seansów z napisami. :(

Ja poszedłem nie oczekując po filmie niczego specjalnego i sie pozytywnie zaskoczyłem!

trzeba iść na niego drugi raz - wtedy znacznie zyskuje w oczach. Po prostu przy pierwszym podejściu oczekiwania były trochę zbyt wygórowane...

Słaby, serial o wiele lepszy.

Całkiem dobry :) Nie jest arcydziełem ale fajny jest, oj napewno...

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować:

Login:
Hasło:
Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.