Sonda

Kto zaproponuje Palpatine'owi urząd Imperatora?
  Głosów
Tarkin
11%70
Jar Jar
16%107
Anakin
10%68
sam Palpatine
53%345
ktoś inny
9%59
Łącznie głosów: 649

Komentarze (43)

palpatine robi to wszystko zeby zagarnac
cala wladze. to chyba on... chociaz
jar-jar zostal juz raz wykozystany.
...z powazaniem.

doba ta sonda, ale zrobiłby ją tak
1.palpi(sidious)
2.anakin(vader)
3.dooku
4.boba fet
5.nie umrze
6.zginie przypadkowo
7.inny

wlasnie mam pomysl na sonde: Kto zabile
padme:
1. Palpi
2. sidious
3. Anakin( vader)
4. Jar jar
5. Nie umrze

Dobra kochani najwyzszy czas zmienic
sonde

Imperator na pewno sam się ogłosi
imperatorem. Być może Anakin powie mu że
mogłby być imperatorem a Palpatine
odpowie że wszystko w swoim czasie i że
on to już zaplanował

no pewnie ze chciał, ale wykorzystał do
tego JarJar, tak jak w AOTC z nadaniem mu
specjalnych praw

Był to na pewno sam Palpatine. On
przecież bardzo chciał mieć władzę w
całej galaktyce.

To jest pewne ze sam Palpatine!!!!
Przecież chyba nie mówicie poważnie że
Jar-Jar!?

moim zdaniem to będzie sam
Palpatine!!!!!!!!

no głosujcie więcej na Jar-Jara

jest fajna sonda na info starwars idzcie
odpowiedziec

ja arzam e palpatine sam się nie
odwarzy,on będzie kręcić jak w AOTC.BO TO
JEST CIMNA STRONA MOCY.

Moim zdaniem to sam Palpatine od zawsze
miał zapendy do absolutnej władzy,
absolutnie bez umiaru

Hehehe, ales Killrah narozrabial !!!
Teraz wiesz jak beda pisac o nas, za ta
dzieciarnie !?!?! :D

Hehe ! ;) luzik
mowiąc dzieciarnie nie mialem na mysli
kogoś konkretnego a napewno nie w Twoim
wieku , powiedzialem ogolnie o podejsciu
Lucasa do sprawy a jak juz to myslalem o
dzieciakach w wieku przed 10 rokiem zycia
bo tu o takich on pomyslal glownie ,
skoro nawet ksiazki wychodzą tam
obciachane z lepszych to scen :/

A tak nawiasem mowiąc ten bardzo mi sie
podoba patent z Palpatinem wchodzącym do
czarnej dziury powstalej po otwarciu
Holocronu Sithów i wychodzącym za moment
z niej Darth-em Sidiousem
To by świetnie moglo wyjasnic w jaki
sposob zaden z Jedi ,nawet Yoda nie
wyczul obecnosci Mocy w Palpatinie .!!!

Hehe ! ;) luzik
mowiąc dzieciarnie nie mialem na mysli
kogoś konkretnego a napewno nie w Twoim
wieku , powiedzialem ogolnie o podejsciu
Lucasa do sprawy a jak juz to myslalem o
dzieciakach w wieku przed 10 rokiem zycia
bo tu o takich on pomyslal glownie ,
skoro nawet ksiazki wychodzą tam
obciachane z lepszych to scen :/

A tak nawiasem mowiąc ten bardzo mi sie
podoba patent z Palpatinem wchodzącym do
czarnej dziury powstalej po otwarciu
Holocronu Sithów i wychodzącym za moment
z niej Darth-em Sidiousem
To by świetnie moglo wyjasnic w jaki
sposob zaden z Jei ,nawet Yoda nie wyczul
obecnosci Mocy w Palpatinie .!!!

Zgaadzam sie z Jaksonem. Ale może nie....
nie wiemy czy Sidious i Paapatine to ta
sama postać może to tak na serio Jar-Jar.
Groźny Syth udający mądrego filozofa.

Ja sobie wypraszam dzieciarnie. Mam 14
lat i mi nie paszą jakieś miłe scenki,
czy humorystyczne z Jar-Jar'em. Wole
bardziej dramatyczne. Nie oceniaj ludzi
po wieku...

Z tego co pamiętam jeszcze z lat 80-tych,
mowiono że sam Palpatine oglosił się
Imeratorem bo i tak juz karty zostaly
odkryte, ale jak widać po tych 2
pierwszych Episodach Lucas ulega pokusie
co raz to zmieniania historii.hmm Tak jak
podczas krecenia Episodu I mowil ze
Episode III bedzie bardzo mroczny i
bardzo dramatyczny , a juz teraz mowi ze
bedzie troche scen dramatycznych ale i
beda sceny zabawne ! to na ja na to This
Sucks !!! Precz z milymi scenkami :\ dla
dzieciarni agrrr !

Stawiam na Jar-Jara, oczywiście będzie on
sterowany przez Palpiego. Zresztą już
było gdzieś pisane na bastionie, że GL
powiedział, że Dżardżar w każdym
Epizodzie jakąś ważną rolę odgrywa...To
będzie jego rola.

Kto lub co, ee wszystko mi jedno jedno.
Ja czekam na finalowa scene, jak Ani
oglada galaktyke z pokladu DS (GŚ) :]

ja tam mysle ze anakin mu podsunie mysl

No ja nie pomyślałem i postawiłem ba
Palpatine'a ale tera bym zagłosował na
Jar-Jara. On znajdzie się we władzy
Palpatine'a i zaproponuje mu bycie
Imperatorem. Nie wiem tylko czy w E3
Palpatine ogłosi /pokaże jak Imperium
traktuje ludzi i kim on jest naprawde...

znajac "pomyslowosc" per lucasa moze to
byc Jar-Jar przebrany za Yode udajacy
Sitha :)
ale oby tak nie bylo :)

znajac "pomyslowosc" per lucasa moze to
byc Jar-Jar przebrany za Yode udajacy
Sitha :)
ale oby tak nie bylo :)

Pewnie, że nie po to aby ich traktował
jak śmieci. Palpatine przyjmując ten
urząd także nie ogłosi, że będzie
wszystkich traktował jak śmieci. Urząd
Imperatora zostanie stworzony oficjalnie,
by szybciej i sprawniej zarządzać
Republiką. Żeby wyplenić niepotrzebną
biurokrację i przekupstwo. Moim zdaniem
ktoś to zaproponuje, ale raczej nie sam
Palpatine. Ktoś sterowany przez
Palpatine'a. Może właśnie Jar Jar na
podobnej zasadzie jak w "Ataku
klonów"... a może inna osoba.

A moze JarJar bedzie chcial byc
Imperatorem :-)

Trochę tego nie rozumiem. Przecież
Jar-jar nie zaproponuje Palpatinowi żeby
był Imperatorem i traktował ich jak
śmieci

Już się przyznaje, że ta sonda to mój
pomysł. Być może Palpatine sam się obwoła
Imperatorem, ale czy to nie jest za
proste? I to trochę nie w jego stylu moim
zdaniem... Skoro Palpatine wszystkimi
steruje to dlaczego w tym wypadku także
nie miałby się kimś posłużyć? Może wyda
wam się to śmieszne, ale zagłosowałem na
Jar Jara. Ta postać idealnie pasuje mi to
tego żeby znów nieświadomie sporo
namieszać. Ewentualnie może być Tarkin,
bo wersja z samym Palpatine'em jednak mi
nie pasuje. Kurcze, ale wywołałem
skandal, nie? :)

Palpatine sam powoła się na stanowisko
IMPERATORA i wprowadzi nowy ład w
galaktyce... IMPERIUM. Opcja z Anakinem
mnie zastanawia, ale to zbyt pomysłowe
jak na niego, myśle że tak nie bedzie...
Za to... moze byc wątek z TARKINEM ! kto
wie co Lucas wymysli...

jezuuuuuuuuuuu wy
kompetyszonyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!
!!

A wogole Gunganie to super rasa

a wogole Jar Jar to najbarwniejsza postac
SW. Nie godze sie z opinia Tvana'Orsisa,
ze to potwor.

Jar Jar powie, ze w zaistniaej sytuacji
on bedzie imperatorem. Palpatine bedzie
zazdrosny, i wyjmie miecz swietlny. Wtedy
w JarJArze obudza sie instynkty Jedi...

Jar Jar powie, ze w zaistniaej sytuacji
on bedzie imperatorem. Palpatine bedzie
zazdrosny, i wyjmie miecz swietlny. Wtedy
w JarJArze obudza sie instynkty Jedi...

Stawiam na palpiego choc glosowalem na
jara bo kazdy wie co ten potwor zrobil w
e2 no i zeby tego niezrobil w e3

JEZU!!! Kto wymyślił taką sondę? No kto?
Kurczę! Oczywieste jest to że Palpatine!

Mozna bylo sie spodziewac ze to Pan,
Komandorze Tarkin to zrobil... :D

A tak na powaznie... tez uwazam ze sam
Palpatine..

moim zdaniem też palpatine przecież od
dawna o to mu chodzi żeby zniszczyć
Republikę

Sam się obwoła Imperatorem i przejmie
galaktyke siłą.

Darekj spiesz sie spiesz!!

Moim zdaniem PALPATINE przecież oto mu
chodzi

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować:

Login:
Hasło:
Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.