Sonda

Najlepsza seria komiksów wydana w Polsce to
  Głosów
Darth Maul
22%92
Trylogia Thrawna
16%68
Karmazynowe Imperium
21%88
Cienie Imperium
14%60
Ciemność
8%34
Złota Era Sith i Upadek Imperium Sith
19%80
Łącznie głosów: 422

Komentarze (46)

Ja uwazam ze moj ulubiony komiks to karmazynowe imperium, calkiem niezle tlumaczenie.

Rzeczywiście Opowieści to jeden z lepszych komiksów, ale najleprza jest trylogia Thrawna a dokladniej Ostatni rozkaz. Jest tam świetnie oddany klimat OT a rysunki są po prostu świetne. Cala fabuła stworzona przez takiego geniusza ja Timothy Zahn dorównuje tej w filmie, a sam Thrawn nie jest jakąś kalką Vadera lub Palpatina tylko wspaniale zarysowanym czarnym charakterem. Inne komiksy są bardziej plytkie i powtarzające sie dlatego trylogia Thrawna rządzi :)

lord bolo-----> czytalem ten komiks ale nie kupilem po prostu przeczytalem go w empiku rzeczywiscie jest fajny

moze mi ktos powiedziec gdzie znajde serie komiksow

Bez dwóch zdań cienie i darth maul no może jeszcze Opowieści: Zagłada. przeczytajcie: Imperator zleca Vaderowi zniszczenie ostatniej żyjącej Jedi. dochodzi do sprzeczki z Marą Jade która sama by chciałe ją zabić. Świetne rysunki polecam :)))))) Kupiłem w Empiku za 16;90zł czerwono-niebieska okładka z Vaderem Amber

powiem tak.... do tej pory miałem tylko cienie... ale zmieniam zdanie... ciemność rządzi...

nie powinno się według mnie łączyć trylogii thrawna - są różni autorzy, którzy rysują zupełnie inaczej.
dziedzic mi się w ogóle nie spodobał, w przeciwieństwie do rozkazu, który jest bardzo dobry (csm nie czytałem)

Fajne tez jest TRylogia Thrawana

karmazynowe imperioum i tak wymiata :D

Ciemność the best. drugie miejsce Zam, 3 darth mull
4 jango

Dark Empire przede wsztskim. Później Heir to the Empire, Crimson Empire. Komiksy Andersona o Sith'ach też niczego sobie, jednak najbardziej lubię imperialne klimaty.

Wszystkie są the best:)

CIEMNOŚŚŚŚŚŚC!!!!!!!!!! JEST WYBITNYM KOMIKSEM!!

ZBota Era Sith jest zdecydowanie najlepsza :D POLECAM!!!

Zmiencie juz sonde

ciekawi mnie też co za palant z Amberu wymyślił, żeby trylogię Thrawna wydać w 9 częściach. Najlepiej w 1 części, takiej dużej, albo przynajmniej 3. Ale 9???? To zwiększa cenę (na szczęście niedawno w biedronce była promocja po 6zł komiks, zakupiłem Ostatni Rozkaz i Ciemność :))!!!

czytałem tylko trylogię Thrawna, Ciemność i Złotą Erę Sith. Po nAmyśle na pierwszym miejscu obstawiam ''Złotą Ere Sithów. Fajna kreska i fabuła, szkoda że nie wydali dalszych części, dzieją się także w baaaardzo starej republice ale chyba w nazwie nie ma Sithów tylko Rycerze Starej Republika (podobnie jak pewna gra, ale to co innego). Czytałem w przewodniku o jakiejś Armii Światłości i Ciemności i chciałbym to zobaczyć.
Na drugim miejscu Ciemność, super kreska, fabuła OK, na trzecim trylogia Thrawna za wprost obrzydliwą kreskę.

mi podobają się wszystkie serie komiksów osadzone w czasach baaardzo Starej Republiki ;)

Zmieniam zdanie :P
Przeczytałem ZWS i UIS i teraz to one są na pierwszym miejscu jeśli chodzi o fabułę. ZWS w szczególności lubię za piekne pokazanie Korriban - JA i KotOR się chowają. Jeśli chodzi o stronę graficzną - bezapelacyjnie Ciemność...

Mnie najbardziej się podoba Cienie Imperium

Ciemna strona mocyv jest niezłom adaptacją książki.

Wszystkie są jednakowo dobre i trudno wybrać.

według mnie trylogia throwna,chociaż bardzo mało komiksów SW przeczytałem

Mnie najbardziej podobalo sie Cienie Imperium potem Darth Maul najgorsze Kramazynowe Imp.w 2 nie ma mieczy a 1 nie czytalem

Co wy Darth Maul to przecierz kicz a nie komiks !!!!

z tych POLSKICH to naturalnie Dark Empire, Karmazynowe i mogła by lepsza być Ciemność gdyby nie wyrwali jej ze środka serii.

Zdecydowanie Darth Maul z tych, które tu są uwzględnione. Ale tak naprawdę najlepsze było Dark Empire, kttóre podobnie jak Obiwan traktuję jak relikwię!! Czemu ten komiks nie został uwzględniony w sondzie??

bezapelacyjnie Złota Era Sith i Upadek Imperium Sith

bezapelacyjnie Złota Era Sith i Upadek Imperium Sith

Karmazynowe Imperium - nie było wyssanej z palca fabuły , ale zwroty akcji. Ciekawe postacie i dobre zakończenie. Najlepsza z serii :))

i eskadry orłów ktoś zapomniał

i jeszcze ktoś zapomniał o Dark Empire, która była wg mnie najlepsza

A gdzie Jango i Zam ?

Najlepsza seria to "Darth Maul", jest bajerancko rysowana

głosowałem na Maula choć pewnie duchy Lordów ukarają mnie że nie oddałem głosa na Złotą Erę Sithów i Upadek Imperium Sith

CIENIE IMPERIUM RuleZ!!! :]

Karmazynowe Imperium rulez!!! :)

Darth_Maul !!!!!!!!!!!! RZĄDZI!!!!!!!!!!

Ciemnosc - naprawde dobra.
--> Chewie - wtedy się nie głosuje :)

cienie imoerium-achte wspomnienia...;)

A jak ktoś nigdy nie czytał żadnych komiksów tylko książki? Nie ma odpowiedzi: "Nie czytałem".

Wielcy nieobecni: DE, DE2 , Zam i Jango. Ale i tak, nawet gdyby byli, to bym zagłosował na CIEMNOŚĆ! Bo z serii Republic - najlepszej serii, jaka kiedykolwiek sie ukazała, i wciąż ukazuje :)

Mnie się tam najbardziej podobało Dark Empire (dla mnie to kultowy i święty komiks !!)

ciemność - za to że dzieje się w czasach Republiki:D

Bezapelacyjnie Karmazynowe Imperium. Jest to ogolnie wg mnie najlpesza seria komiksow SW! A jeśli chodzi jeszcze o sama Polske-na drugim miejscu jest ,,Ciemność". Bardzo klimatyczny komiks, w dobrej oprawie. Trylogia Thrawna też została ładnie wydana, ale cóz:/ wg mnie ejst fatalna. Trzeice miejsce przypada więc serii Darth Maul- dobre wydania i świetny klimat. Dziwie sie tylko że w sondzie nie znalazł sie komiks ,,Jango fett" i ,,Zam Wessel" bo one się ze soba łącza-a tez sa bardzo dobre.

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować:

Login:
Hasło:
Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.