RPG

Star Wars - Całun Nad Makem Te

CAŁUN NAD MAKEM



TE




Przygoda RPG przygotowana przez Tony’ego

Pi dla SAGA Edition


Zdjęcia miniaturek i map są własnością Wizards of the Coast (użyte bez pozwolenia)
STAR WARS jest własnością Lucasfilm Ltd. I jest używane bez pozwolenia. STAR WARS SAGA RPG jest własnością Wizards of the Coast Inc. I jest używany bez pozwolenia.


STAR WARS: SAGA

„CAŁUN MAD MAKEM TE”


Armia droidów Separatystów wypowiada otwartą wojnę przeciwko Wielkiej Armii Republiki, podczas gdy w cieniu planują powstanie swojej własnej armii klonów. Mimo że Armia Cieni Morgukai została zniszczona na Saleucami, liderzy Republiki boją się że nie był to ostatni klonowy projekt Dooku Na Makem Te w Odległych Rubieżach odnalazł się nowy ślad do Polis Massańskiego eksperta od klonowani. Jedi wysyłają drużynę by sprawdziła te informacje na sojuszniczej planecie Separatystów…

Ta przygoda jest przeznaczona dla systemu RPG Saga Edition, dla czterech postaci 4-levelowych, ale może zostać przerobiona dla większej, lub mniejszej liczby graczy. Wyzwania również mogą zostać zmniejszone dla postaci nisko, lub wyżej poziomowych. Możesz także wybrać gotowe postaci z dodatku, lub też stworzyć gotowych swoich bohaterów.

STOP! Informacje tutaj zawarte są przeznaczone TYLKO dla Mistrza Gry!


WPROWADZENIA DLA MISTRZA

GRY



Przegląd


Kiedy dawno zaginiony Polis Massańczyk tajemniczo pojawia się na Makem Te, bohaterowie są wysłani by to sprawdzić. Odkryją sekretny eksperyment Separatystów z klonowaniem, do którego zmuszony jest Polis Massański specjalista w tej dziedzinie. Ma on stworzyć grupę zabójców, którym za wzór służy Generał Grievous. Muszę pokonać Separatystów, uratować więźniów i zdobyć informacje o sklonowanych zabójcach.


Po za Scenami


Dwa lata temu powstał sekretny projekt sklonowania Generała Grievousa na Makem Te, szefem tego eksperymentu był Gossamski naukowiec, Goa Tei.

Niestety DNA Kaleesha okazało się niestabilne. Goa Tei musiał znaleźć specjalistę, tak więc zaaranżował porwanie Sonet’a Huun’a i jego asystenta Iisa Gli. Ponad to schwytano Polis Massańskich górników mieli wspomagać więźniów w ich pracy i zajmować się wykopaliskami na planecie. Projekt ożywienia klonów nie był w stanie produkować ich w hurtowych ilościach, tak więc wytrenowano tylko małą liczbę kopii. „Okryci całunem” zostali wyszkoleni na zabójców

Górnicy przez te wszystkie tygodnie próbowali uciec. Przerobili jednego z droidów kopaczy, by zbudował im drogę ucieczki. Jeden z górników Toc Malo, ukrył się w sieci jaskiń, ale został ranny nim dotarł na powierzchnię. Droid również został uszkodzony, Polis Massańczyk zostawił go by szukać pomocy. Oszołomiony prawie umarł z powodu obrażeń na wielkim cmentarzu Swokes Swokesów. Na szczęście został odnaleziony i zabrany do szpitala.

Tunel którym Toc Malo uciekł został odkryty i zawalony. By nadal być pewnym że baza jest sekretna Goa Tei wysłał „Okrytych całunem” by odnaleźli górnika, oraz droidy kameleony by odnalazły robota górniczego. Nie jest jeszcze gotowy porzucić projekt, albo wezwać pomoc w ewakuacji planety. Ale gdy przyjdzie czas wszystko trzeba będzie skończyć…

Ery Gry


Napisana przygoda ma miejsce w drugiej połowie Wojen Klonów. Wojna pomiędzy Republiką i Separatystami Hrabiego Dooku przez lata robi się coraz bardziej zażarta. Jedi są rozdzieleni po całej Galaktyce z Rycerzami jako Generałowie i Padawanami jako Komandorzy w walce by przywrócić pokój.

Moduł ten jest dobrze napisany jako wprowadzenie do kampanii w erze Dark Times. Dodatkowa scena na końcu artykuły jest dobrą sugestią na wprowadzenie Rozkazu 66.

Przygoda ta jest napisana specjalnie pod Wojny Klonów i nie nadaje się pod inne ery, lecz MG może znaleźć złoty środek.


Jak prowadzić przygodę


Moduł jest stworzony jako seria Scen które płyną w określonym porządku, lecz działania graczy mogą zmienić przebieg historii. Mistrz Gry jest zobowiązany do zmiany, dodania, lub usunięcia konkretnych scen, by mimo wszystko gracze zmierzali do punktu kulminacyjnego przygody. Porada dla MG. Przeczytaj cały materiał przed rozpoczęciem gry.

Zarys czasu jest giętki. Możesz dawać graczom dodatkowe godziny jeżeli muszą się uleczyć. Jednakże, jeżeli bohaterowie stracą zbyt dużo czasu, zwróć im uwagę że pewne wydarzenia będą mieć miejsce bez ich interwencji.

Czuj się swobodnie i zmieniaj poziom wyzwania przygody zależnie od siły graczy. Najprostszą formą takiej zmiany jest zwiększenie, lub zmniejszenie ilości przeciwników. Drugą jest robienie fal ataku, by dać im szansę przeładować broń, uzupełnić zapasy, czy uleczyć rany.



(1) 2 3 4 5 6


Tagi: Przygoda RPG (2) Statystyki RPG (14)
Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.