Karcianki

Star Wars CCG - Kampanie

Przetrwanie na Hoth
Start Kampanii:
Gracz Ciemnej Strony wystawia wszystkie swoje exterytorialne saity. Ostatni od prawej musi należeć do Jasnej Strony, najlepiej aby był to Command Centre. Jasna strona wystawia na ostatnim od lewej Luka.

Sposób wygranej:
Jasna strona może wygrać poprzez doprowadzenie Luka do ostatniego saita od lewej lub zdobycie 10 pkt. zwycięstwa. Jeśli Han znajdzie się na tym samym saicie co Luke gracz Ciemnej Strony wystawia wszystkie postacie, droidy lub kreatury o sile co najmniej 1 na ten sam sait. Jeśli Rebelianci się obronią- wygrywają. Ciemna Strona wygrywa jeśli Luke zostanie zabity lub jeśli zdobędzie 8 pkt. zwycięstwa.

Uwagi:
Jasna strona na saitach exterytorialnych może wystawić Hana, Luka oraz Tauntany a także wszystkie inne kart lecz oszt ich wystawienia mnoży się przez 3. Ciemna strona może wystawić jedynie Wampy oraz 1 sondę, karty te mogą wychodzić na dowolnym saicie. Wszelkie postacie mogące się poruszać mają limit ruchu 1.

Punkty dla Jasnej Strony:
1/2 pkt.- za Leię, C-3PO, R2-D2, Chewbaccę na saice, do którego musi dotrzeć Luke
2 pkt.- za wystawienie Hana na exterytorialny sait
1 pkt.- za przejście Lukiem na kolejny sait
1/2 pkt.- za zabcie Wampa
1/4 pkt.- wystawienie Anakin's Lightsabre
1 pkt.- za Noble Sacriface

Punkty dla Ciemnej Strony:
1 pkt.- za wystawienie sondy
1/2 pkt.- za wystawienie Wampa
3 pkt.- za zabicie Hana
1/2 pkt.- za zagranie Ice Strom
1/4 pkt.- za zabicie Tauntana
1/4 pkt.- za zagranie Probe Droid Laser
1 pkt.- za zagranie Too Cold For Speeders



Ucieczka z Gwiazdy Śmierci
Kart Startowe:
Gracz Ciemnej Strony wystawia dowolną ilość saitów na Gwiazdę Śmierci. Musi wśród nich być Central Core oraz Docking Bay.

Sposób wygranej:
Wygrać można tylko przez osiągnięcie 10 pkt. Zwycięstwa. Jasna Strona musi oprócz tego mieć na Central Core Obi-Wana oraz Luka, Leie, Hana i Chewbacce na Docking Bay.

Uwagi:
Vader nie może walczyć z Lukiem. Na saitach Death Star Jasna Strona może wystawiać tylko: Luka, Leie, Hana, Chewbacce, R2-D2, C-3PO.

Punkty dla Jasnej Strony:
2 pkt.- za Sokoła Milenium w Docking Bay
1 pkt.- za Obi-Wan's Lightsabre na Kenobim
1/4 pkt.- za każdego zabitego Stormtroopera
1/4 pkt.- za zagranie On The Edge
1/2 pkt.- za wystawienie R2-D2 i C-3PO na jednym saicie
1/4 pkt.- za zagranie Rebel Barrier
1/2 pkt.- za zabicie przez Leie kogoś z blastera
1/4 pkt.- za zagranie Scomo Link Access

Punkty dla Ciemnej Strony:
1/4 pkt.- za każdego wystawionego Stormtroopera
3 pkt.- za zabicie Kenobiego
1/4 pkt.- za każdego zagranego przez przeciwnika Narrow Escape
1 pkt.- za wystawionego Tarkina
1/2 pkt.- za zagranie Lone Warrior
1/2 pkt.- za zagranie Your Powers Are Weak, Old Man
1/4 pkt.- za zagranie Vader's Eye



Bitwa o Naboo
Karty startowe:
Gracz Jasnej Strony wystawia dowolne saity na Naboo wśród który musi być Battle Plains oraz system Naboo. Ciemna Strona wystawia 2 Blockade Flagship oraz Trade Federation Droid Control Ship.

Sposób zwycięstwa:
Jasna Strona może zwyciężyć poprzez zdobycie 10 pkt. zwycięstwa lub zniszczenie całej floty Federacji Handlowej. Ciemna Strona wygrywa tylko jeśli zdobędzie 10 pkt.

Uwagi:
Gunganie oraz wszelkie droidy i maszyny bojowe Federacji mogą być wysatwiani jedynie na Battle Plains. Za każdego wystawionego Gungana lub Battle Droida przeciwnik może wystawić swoją jednostkę bojową. Tak więc jeśli gracz Jasnej Strony wystawia 4 Gungan na Battle Plains gracz Ciemnej Strony może zagrać 4 Battle Droidy z ręki, i na odwrót.

Punkty dla Jasnej Strony:
1/4 pkt.- zagranie Gungana
1/4 pkt.- zaniszczenie Battle Droida
1 pkt.- za Captian Tarpals oraz Jar-Jara na polu walki
1/2 pkt.- za Gungan Energy Shield
1/4 pkt.- za zabicie przez Tarpalsa jakiegoś Droida z Elctrotopole
1 pkt.- za No Giben Up, General Jar-Jar
1/4 pkt.- za zagranie Whoooo !
2 pkt.- za zniszczenie Blockade Flagship
1 pkt.- za wystawienie Queen Royal Starship dodatkowo +1 jeśli pilotem jest Ric Olie
1/4 pkt.- za zagranie każdego myśliwca z Naboo

Punkty dla Ciemnej Strony:
1 pkt.- za Dartha Sidousa na jakimś saicie z Coruscant
2 pkt.- za zagranie Naboo Occupation (limit 4 pkt. w całej grze)
1/4 pkt.- zagranie Battle Droida
1/4* pkt.- jeśli OOM-9 przebywa z AAT Assault Leader za każde zagranie Cease Fire +1/4 pkt
1 pkt.- za Nute Gunraya, Daulty Dofina lub Rune Haako na Blockade Flagship lub Droid Control Ship
-1/4 pkt.- za każde zagranie Trade Federation Tactics
1/2 pkt.- za Droid Racks
1/4 pkt.- za każdego Droid Starfightera
1/2 pkt.- za Fighters Straight Ahead
1 pkt.- za zestrzelenie któregoś myśliwca z eskadry Bravo



Atak na Chmurne Miasto
Karty Startowe:
Jasna Strona wystawia dowolną ilość saitów dla Jasnej Strony, natomiast Ciemna Strona zagrywa Bespin oraz Bespin: Cloud City.

Sposób zwycięstwa:
Obie strony mogą wygrać przez osiągnięcie 10 pkt. zwycięstwa. Dodatkowo Ciemna Strona może wygrać jeśli na każdym saicie będzie miała większą ilość swoich postaci od przeciwnika a Vader znajdzie się na tym samym saicie co Lando.

Uwagi:
Ciemna Strona nie może wystawić swojego Landa.

Punkty dla Jasnej Strony:
1/2 pkt.- za Lando's Wrist Comlink
1 pkt.- za Lobota
1/2 pkt.- za każde wystawione Cloud Car
1/4 pkt.- za każdą bitwę stoczoną przez Cloud Car w Cloud sektorze
1/2 pkt.- za Civil Disorder
1/2 pkt.- za All My Urchins
1/4 pkt.- za zagranie I Don't Need Their Scum, Either
1/4 pkt.- za każdego Cloud City Trooper
1/4 pkt.- za każdego Cloud City Technican
3 pkt.- jeśli przeciwnik zabije Landa

Punkty dla Ciemnej Strony:
1/4 pkt.- za każdego Stormtroopera
1 pkt.- za wystawienie Vadera, Bobe Fetta lub Chief Retwina
1/2 pkt.- za zabicie Lobota
1 pkt.- za zabicie Landa
1/4 pkt.- za każdy sait na, którym osiągnięto przewagę liczbną nad przeciwnikiem
1/4 pkt.- za każdą posiekaną mieczem Vadera postać
1/2 pkt.- za każdy gwiezdny niszczyciel na orbicie Bespina
1/4 pkt.- za każdy Trooper Assault
1/2 pkt.- za każde zagrane Atmospheric Assault
2 pkt.- za zagranie Dark Deal
1/4 pkt.- za zagranie Heart Of the Chasm



Misja dyplomatyczna
Karty startowe:
Ceimna Strona wystawia kolejno (od lewej do prawej) 5 kart odwróconych do góry nogami, obojętnie jakich-Blockade Flagship: Docking Bay. Te 5 kart służy jako kolejne saity na Blockade Flagship, po których będą poruszać się bohaterowie. Na pierwszym saicie od lewej Jasna Strona wystawia młodego Obi-Wana oraz Qui-Gona, gracz Ciemnej Strony rzuca kostką 6. Wylosowaną liczbę mnoży razy 2. Otrzymana liczba to liczba Battle Droidów, które może wystawić na dowolnych saitach.

Sposób zwycięstwa:
Jasna Strona może wygrać przez osiągnięcie 10 punktów lub przejście dwójką Jedi do Docking Baya. Ciemna Strona wygrywa jeśli zabije obu Jedi lub uzyska 10 punktów.

Uwagi:
Każdy sait odwrócony do góry nogami ma po jednej ikonie Jasnej i Ciemnej Strony a jego dodatkową zasadą dal obu stron jest +1 do powera Battle Droidów. Jedi moga poruszać się o 1 sait na 1 turę. W Kampani tej Jasna Strona nie może wystawiać żadnych postaci.

Punkty dla Jasnej Strony:
1/4 pkt.- za każde użycie Blaster Deflection
1/2 pkt.- za każdego zniszczonego Destroyer Droida
5 pkt.- za znalezienie się na tym samym saicie co Nute Gunrey
1/4 pkt.- za użycie Thrown Back
1/2 pkt.- za każdy kolejny sait, na który przejdą Jedi
1/4 pkt.- za zagranie Are You Brain Dead ?!
1/4 pkt.- za zagranie We Wish To Board At Once

Punkty Dla Ciemnej Strony:
1 pkt.- za wystawienie Blockade Flagship: Bridge (wystawia się jako 3 od końca sait)
5 pkt.- za wystawionego Nute Gunraya
1/4 pkt.- za każdego wystawionego Destroyer Droida
1/2 pkt.- za zagranie Kill Them Immediately
1 pkt.- za TC-14 na pierwszym saicie
1/2 pkt.- za Where Are Thoes Droidekas



Tagi: SW CCG (38)
Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.