Forum

Nowa gra SW

Mamy świeże przecieki na temat nowej gry SW:

http://www.starwarsnewsnet.com/2017/01/visceral-games-rumor.html


Miło by było, gdyby te informacje się potwierdziły. Gra o Hanie niekoniecznie byłaby dobrym pomysłem, a to ze względu na spin-offa oczywiście. Takie nakładanie na siebie tych dwóch rzeczy byłoby słabe, więc mam nadzieję, że do tego nie dojdzie. Natomiast rzekome połączenie Uncharted i Assassina to byłoby cudo. I jeszcze głównymi bohaterami mają być jacyś szmuglerzy, co można wywnioskować z concept artów, szczególnie pierwszego, gdzie dwie sylwetki majaczące się na horyzoncie na to wskazują (ten po prawej jest trochę podobny do Landa - może coś na rzeczy?).

Jak już jesteśmy przy tych dwóch grafikach, to ta druga przypomina mi trochę Jedhę. Byłoby fajnie, gdyby rzeczywiście to była ta planeta. Natomiast co do pierwszego zdjęcia, to zastanawia mnie, kim jest ta trójka na pierwszym planie. Wątpię, by imperialni, a mogłyby na to wskazywać hełmy, bardzo podobne, jeżeli wręcz nie identyczne do tego, który nosił Kallus. Ciekawe jest też, czy hełm naszego agenta był typowym ekwipunkiem agentów IBB czy kolejną zdobyczą wojenną, jak lasacka blastero-pałka.

Wracając do wątku samej gry, to miło by było, gdybyśmy dostali trochę więcej informacji na jej temat w najbliższym czasie. Chociaż tytuł albo czasy, w jakich akcja będzie się rozgrywać. O trailerze nie ma co na razie raczej marzyć, bo podobno gra ma wyjść dopiero w 2018 roku.

Niech Moc będzie z Wami.

Re: Nowa gra SW

Dobrze, że Lucas już nic do gadania nie ma bo projekt by znowu zdechł

Hm

Ani wiadomości nie są nowe, ani screeny świeże. Zdjęcia te pokazano już na Celebration w Londynie, pojedyncze ujęcia Electronic Arts pokazało na zeszłorocznym E3.
O tym że Visceral Games i Amy Hennig robią tą grę, także wiadomo od prawie dwóch lat.

Plotki o bohaterze itp.

Re: Plotki o bohaterze itp.

Dodger? Hmmmm, jakoś mi się tak skojarzyło

https://i.ytimg.com/vi/60-etRy0dg8/maxresdefault.jpg

D23

Podobno dziś na panelu o grach mają powiedzieć o tej grze.

Info

Co oni odwalają. Pogramy w końcu w coś innego niż Battlefront?

https://www.ea.com/news/an-update-on-the-visceral-star-wars-project?isLocalized=true

spoko

szukają sposobu żeby płatne paczki wrzucić

Re: spoko

A teraz przecież wszyscy się zastanawiają czy paczki to nie hazard...

Bardzo pięknie zawoalowany przekaz pt. "mamy kłopoty". A swoją drogą, gra nie miała wychodzić w 2018 na wiosnę? A teraz po 2019? Co oni odwalają?...

ta

agencja co to nadaje ratingi powiedziała, że paczka to nie hazard, bo hazard jest wtedy jak możesz stracić. A tu kupujesz coś i coś dostajesz.

Coś nie jest hazardem

Re: Info

To nq ile EA ma licencję na SW

Re: Info

Turlam się, tarzam, spoko, nie będę musiał odkurzać. Sąsiedzi stukają w ścianę, bo jeszcze kwiczę. ~

Wincyj gierców SW od EA chcem! (A przynajmniej informacji, jakich to jeszcze cudownych fabularnie i graficznie gier ten wydawca nie stworzy)

...

A ja chciałem tylko od siebie dodać, czytając powyższe wpisy, że już dawno straciłem złudzenia, że dostaniemy jeszcze kiedyś grę od EA, w tym uniwersum, na miarę Knights Of The Old Republic. Niestety, ostatnie wiadomości nie brzmią zbyt optymistycznie. Tam gdzie liczy się już tylko kasa, nic dobrago powstać nie może. Tyle w temacie. Dobranoc.

Tłumaczenie

Postanowiłem przetłumaczyć dla tych co nie znają angielskiego:

Patrick Söderlund z EA napisał:
Our industry is evolving faster and more dramatically than ever before. The games we want to play and spend time with, the experiences we want to have in those games, and the way we play…all those things are continually changing. So is the way games are made. In this fast-moving space, we are always focused on creating experiences that our players want to play…and today, that means we’re making a significant change with one of our upcoming titles.
-----------------------------------
Rynek się zmienia. Rak, który zniszczył rynek gier mobilnych (kopie i zrzynki, f2p, paywalle, p2w, losowe paczki itd.) powoli dopada także tytuły AAA na PC i konsolach i dlatego musimy odpowiednio dostosować nasze nowe gry pod dojonko.


Patrick Söderlund z EA napisał:
Our Visceral studio has been developing an action-adventure title set in the Star Wars universe. In its current form, it was shaping up to be a story-based, linear adventure game. Throughout the development process, we have been testing the game concept with players, listening to the feedback about what and how they want to play, and closely tracking fundamental shifts in the marketplace. It has become clear that to deliver an experience that players will want to come back to and enjoy for a long time to come, we needed to pivot the design. We will maintain the stunning visuals, authenticity in the Star Wars universe, and focus on bringing a Star Wars story to life. Importantly, we are shifting the game to be a broader experience that allows for more variety and player agency, leaning into the capabilities of our Frostbite engine and reimagining central elements of the game to give players a Star Wars adventure of greater depth and breadth to explore.
-----------------------------------
Nasze nowe gry nie mają być produktami, za które zapłacisz raz, przejdziesz i postawisz na półce lub co gorsza odsprzedasz dalej używaną grę. To mają być usługi, do których gracze regularnie wracają płacąc za dodatkową zawartość i które mają nam zapewnić stały strumień hajsu. Liniowa gra przygodowa nastawiona na fabułę zupełnie nie spełnia tych warunków, dlatego zmieniliśmy koncepcje i będzie to gra action-rpg z otwartym światem nastawiona na multi - tutaj jest morze hajsu do wyciągnięcia od graczy.


Patrick Söderlund z EA napisał:
This move leads to a few other changes:

A development team from across EA Worldwide Studios will take over development of this game, led by a team from EA Vancouver that has already been working on the project. Our Visceral studio will be ramping down and closing, and we’re in the midst of shifting as many of the team as possible to other projects and teams at EA.

Lastly, while we had originally expected this game to launch late in our fiscal year 2019, we’re now looking at a new timeframe that we will announce in the future.

-----------------------------------
Dlatego podejmujemy następujące kroki:

Zamykamy studio Visceral. Wyniki finansowe Dead Space 3 i Battlefield Hardline były poniżej naszych oczekiwań, nadchodząca gra również nie wróżyła sukcesu finansowego. Nie ma hajsu = nie ma studia.

Skoro przerabiamy grę pod dojonko, to jest również oczywiste, że dostaniecie ją kilka lat później.


Patrick Söderlund z EA napisał:
Bringing new Star Wars games to life for every passionate fan out there is what drives us as creators. It’s what has inspired us to deliver the massive new Star Wars Battlefront II experience launching in just a few weeks. It fuels our live service in Star Wars Galaxy of Heroes. Making games in the extraordinary Star Wars universe is truly a dream for so many of us at EA, and we have so many more experiences to come for players on every platform. We want to take the time to get each game right, to make it unique, to make it amazing.
-----------------------------------
Ale nie martwcie się, odkąd kupiliśmy licencję na gry SW na wyłączność w 2013 dostaliście przecież BF1 - trochę nam nie wyszło z tą grę, duża część graczy była wściekła, ale hajs się nam przecież zgadza. Za chwilę wychodzi BF2 - jest bardziej dopracowany, ma znacznie więcej zawartości, jest lepiej dostosowany pod dojonko i nawet dodaliśmy kampanie SP powiązaną z książka, żeby skubnąć co nieco hajsu od fanów SW, których gry multi nie interesują. Ogólnie liczymy na wielką rzekę hajsu. Wydaliśmy też Galaxy of Heroes na komórki - zabugowaną zrzynkę z Summoners War (skopiowaliśmy wprost także elementy z kilku innych gier), która nawet nie próbuje udawać, że jest czym więcej niż próbą wyciągnięcia od graczy hajsu jak najmniejszym kosztem, ale wiecie tematyka Star Wars bardzo pomaga i hajs płynie. Mało na nią wydajemy, a zarabiamy krocie. Także PC, konsole czy komórki - nie krępujcie się, hajsu nigdy za wiele.


Patrick Söderlund z EA napisał:
We look forward to answering more of your questions, and sharing more on our plans and timeline for this new Star Wars experience, in the months to come.
-----------------------------------
Jeśli dostaniemy zapytanie od jakiegoś popularnego serwisu o gracz to rzucimy jakieś szczątkowe, wymijające informacje. Na razie dajcie nam spokój, jak już wymyślimy jak was najskuteczniej wydoić, to damy znać co i jak.

Re: Tłumaczenie

piękne

Dziękuję za rozjaśnienie sytuacji!!!

Smuci mnie tylko zamknięcie Viscerala, bardzo lubię serię Dead Space i nie ustawałem w nadziejach, że kiedyś doczekam się czwórki

Re: Tłumaczenie

Smutek i żal. Jeszcze niech wywalą Amy, pewnie jest za droga, a kogo obchodzi ciekawa fabuła.

Ale przynajmniej uśmiałem się czytając Twój post, dzięki.

Re: Tłumaczenie

- (...) będzie to gra action-rpg z otwartym światem nastawiona na multi.

https://www.youtube.com/watch?v=NpmMdwSSijw

Re: Tłumaczenie

Oh nie, to niemożliwe. Ta firma chce zarabiać pieniądze!!! Jak oni śmią!!!

A tak bardziej na serio, rozumiem problem ze strony graczy-fanów SW, sam się do nich zaliczam i od dawna brakuje mi ciekawej gry w tym temacie. Ale z drugiej strony rozumiem też EA - ich nadrzędnym celem jest zysk, chcą dostarczyć produkt/usługę którą będą mogli sprzedać maksymalnie szerokiemu gronu odbiorców i zarobić przy tym jak najwięcej, najlepiej zapewniając sobie stały dopływ pieniędzy już po wydaniu gry. A skoro model się sprawdza, to czemu mają go nie stosować? To nie jest tak, że gracze kupują skrzynki dlatego, że wydawcy je sprzedają. Nie, to wydawcy je sprzedają, ponieważ gracze je kupują. I jasne, nie wszyscy, ale jak widać wystarczająco dużo, żeby to się opłacało.

I jestem przekonany - jeśli w którymś momencie okaże się, że wydawanie gier bez paczek i bez słabego DLC jest bardziej opłacalne to wydawcy przejdą na taki model. Tylko to trzeba przestać kupować paczki. I tu się pewnie odezwie multum osób "ja nigdy żadnej nie kupiłem". I pewnie część z tych osób powie to szczerze. Ale to będzie kilka osób w skali milionów sprzedanych kopi gry. No i trzeba wziąć poprawkę na to, że Polska nie jest dla nich jakoś docelowym rynkiem - na zachodzie kupienie paczki jest stosunkowo tańsze - cena jakiegoś batonika czy coś.

Tak czy inaczej, mam nadzieję, że to się zmieni. Ale póki co nie ma sensu winić o to wydawców - ich zadaniem jest wyciśnięcie maksimum kasy. Trzeba po prostu do problem podejść zdroworozsądkowo i wyraźnie pokazać za co chcemy jako gracze płacić, a za co nie.

Re: Tłumaczenie

^ this.
Pierwszy link z brzegu:
https://gamingsociety.pl/artykul/rynek-gier-bedzie-warty-132-mld-dolarow-i-to-dzieki-naszej-glupocie-1204
Ale generalnie artykułów, analiz i opracowań jest na ten temat multum.


I jak tu nie iść w mikropłatności, skoro w dużej mierze dzięki nim wartość rynku gamingowego pruje w stronę najbardziej dochodowej branży? Bo coraz częściej porównuje się wartość rynku gier do rynku filmowego, jeszcze na niekorzyść dla gier - ale dystans się cały czas zmniejsza. To już nawet nie jest skok na kasę; to jest nieprawdopodobny biznes o bardzo stabilnych podstawach do takiego a nie innego modelu marketingowego.

Re: Tłumaczenie

Dokładnie tak. Klienci płacą? Płacą! Czyli, że jest dobrze. I proszę mi nie płakać, że nie ma wyjścia, bo takie ceny są i już, bo gry to nie jest product pierwszej potrzeby i tylko od własnego chciejstwa i środków do dyspozycji zależy czy się daną grę kupi czy nie. Ale nikomu nic się nie stanie jak nie kupi.

Re: Tłumaczenie

Tym bardziej że nic innego właśnie jak tryb multi wywiera presję natychmiastowego przejścia (ergo, wydania kasy przy premierze). Abonamenty w grach wymierają, a, czy to się podoba czy nie, firma musi mieć stały dopływ funduszy.

Przykładowo - jakiś czas temu kupiłam Dragon Age Inquisition na wyprzedaży na Originie. Za, nie wiem, bodaj 50 złotych. Z dodatkami. To przecież są żadne pieniądze (w stosunku do ponad 200 h gry), a mogę przechodzić fabułę ile razy chcę, i w jakim chcę tempie. EA zarobiło na tym rpgu ode mie raz, i to o wiele mniej niż przy premierze. Andromeda - kupiona na premierę bo mam maniaka ME w domu, ale dalej - jednorazowy wydatek.

Re: Tłumaczenie

I dlatego przeważnie czekam sobie nawet 2 lata od premiery, aż ustalą jakąś cenę, którą będzie można rozważyć + mając już pewność, że kupuję finalny produkt i nie dorzucą później znienacka jakiegoś DLC. Same korzyści.

Jak sobie pomyślę, że niektórzy wydali ponad 400 zł na Battlefronta (jakieś 200 zł w dniu premiery + na bieżąco DLC po 59 zł), to masakra. Dało się to kupić za 33 zł (a ostatnio nawet za 19) i pograć też się dało tak samo - ludzie nadal w to grają.

Obecnie czekam na czarny piątek, gdzieś tam w połowie listopada - powinno wpaść kilka dobrych promocji Cebula 100%

Re: Tłumaczenie

Czyli kolejne potwierdzenie, że nowe "Gwiezdne wojny" nie są dla mnie. A może ja nie pasuje do tego aktualnego świata rządzonego przez korpo i zysk. Podobnie jest chyba z marką gier Half-life, w którą ostatnio pogrywałem. Fani serii 10 lat już czekają na kontynuację. Ale twórca gry Valve to również właściciel Steam, to po co ma tworzyć gry, jak kasa płynie strumieniami.

Re: Tłumaczenie

Adakus napisał:
Czyli kolejne potwierdzenie, że nowe "Gwiezdne wojny" nie są dla mnie. A może ja nie pasuje do tego aktualnego świata rządzonego przez korpo i zysk.
-----------------------
Nie tylko ty !. Czyli jest już nas dwóch ! :
A tak serio, niestety, prawda jest taka, że sami na to pozwoliliśmy.
I jak już ktoś tu powyżej napisał - "to jest nieprawdopodobny biznes o bardzo stabilnych podstawach do takiego a nie innego modelu marketingowego". Smutne.

Re: Tłumaczenie

Masz rację, gracze sami sobie zgotowali ten los, żalenie się nic nie da. Nie rozumiem natomiast dlaczego wydają tak mało gier SW, na początku kiedy dowiedzieliśmy się, że EA ma monopol na robienie gier SW część osób myślała, że będą nimi strzelać jak z karabinu, a póki co jest pusto. Chyba, że naprawdę są tak przyszłościową firmą i celują tylko w gierki mobilne ;p.

Re: Tłumaczenie

Też jestem w szoku. Mają tą markę już ładnych parę lat I w sumie nic poważniejszego nie wydali ani nawet nie zapowiedzieli (tak oficjalnie, project od Visceral się nie liczy). I niby z jednej strony chcą doić graczy skrzynkami w BF2 a z drugiej jakby zupełnie olali możliwość dojenia nowymi grami. Tak, jasne, łatwiej zrobic skrzynkę niż nową grę, ale nadal potencjał wg mnie jest ogromny a nijak nie zanosi się, żeby chcieli na nim zarobić.

Chyba, że chcą robić coś w czasach Ep7-9 ale muszą czekać na ep9 żeby cała historia była jasna?

Re: Tłumaczenie

Hmmm, ale nawet gdyby chcieli robić coś w czasach sequeli to byłoby to maksimum parę projektów, natomiast nie wierzę, że nie skorzystali z tego co oferują prequele i oryginalna trylogia (o rozszerzeniu uniwersum o czasy wcześniejsze nie wspominając). Jak sobie teraz o tym myślę to jednak jest to lekko podejrzane.

to

trochę nieciekawe odwrócenie kota... taka magiczna wiara w nadrzędny zysk i ta spychologia na graczy.

Czy nie powinno być tak, że najpierw powstaje idea powstania dobrego produktu, a dopiero potem myślimy jak to skutecznie sprzedać czy raczej powinniśmy kiwać głową, że to PR-marketingowcy, do spółki z księgowymi i akcjonariuszami uprawnionymi do dywidendy chcą mieć większy procent i pod to tworzy się... pół-produkt?

Bo jeśli to drugie to gry powstają właśnie po to żeby gracze musieli kupować dodatki. Czasami badziewne, ale umożliwiające zakończenie gry z sensem.

Więc sorki, ale ja nie mam objawów syndromu sztokholmskiego i nie uważam, że jedne schematy skuteczne w danym przedsięwzięciu muszą być przynoszone i wymuszane na wszystkich innych.

Re: Tłumaczenie


Nie chcą moich pieniędzy to nie.
Gier SW mam dużo, wystarczy je otrzepać z kurzu

Re: Tłumaczenie

Dokładnie. A jak zabraknie wystarczy złapać promocję w internecie i kupić całą starą serię, np. Jedi Academy za grosze i mieć kolejne godziny dobrej zabawy. Ba, tyczy się to przecież całego rynku - po co mam kupować nieukończonego, zbugowanego rtsa z p2w za dwie stówy jeśli mogę mieć takiego Star Crafta za dwie dychy? Naprawdę, nie kupuję już właściwie żadnych nowych gier i się nie nudzę, bo w tytuł pokroju Heroes 5 można grać godzinami i dalej będzie mało, a takich gier powstało w historii już wiele.

Re: Tłumaczenie

O właśnie !. Podpisuję się pod tym rękami i nogami !.
NOWOŚCI NIE KUPUJMY !, NIEE KUUPUJMYYY !!! :

Re: Tłumaczenie

Kilka razy się uśmiechnąłem - bo tekst byłby bardzo zabawny, gdyby nie był prawdziwy. Miejmy nadzieję, że nie okaże się aż tak prawdziwy.
A sygnaturkę szanuję.

Season pass post XD

Jak już jesteśmy w temacie...

Re: Jak już jesteśmy w temacie...

No właśnie, i tak to będzie wyglądać.
To ja już Państwu podziękuję, i w grach powoli robię offline.

Re: Jak już jesteśmy w temacie...

Wow! Co to się teraz wyprawia, niezłe szambo.
Mnie na szczęście nigdy do multi zupełnie nie ciągnęło, dla mnie gry to zawsze była przede wszystkim przygoda i opowieść.

Ostatnimi czasy w ogóle nie gram w nic, kupiłem jakiś czas temu PS4, ale nie skończyłem ani jednej gry, kosnola od dawna zbiera kurz. No ale nie gram tylko i wyłącznie z braku czasu, a nie z braku dobrych gier offline dla jednogo gracza. Nowych tytułów które chciałbym skończyć jest mnóstwo, życia by mi nie starczyło żeby wszystko ograć (samych exclusivów na ps4 znalazłbym kilkanaście )

Re: Jak już jesteśmy w temacie...

I już jest aktualizacja, że Acti się wycofuje rakiem i że tego nie wprowadzają.

PRowi idioci ;P

Nowa gra SW ???

No to długo sobie poczekamy .
Były pracownik EA udzielił wywiadu dla portalu Waypoint, w którym powiedział, że w EA już nikt nie myśli od singleplayerowych grach typu AAA, oraz że firmy tej kompletnie nie interesuje zdanie graczy. Najważniejsze jest - co zrobić, by inwestycja przyniosła jak największy zysk.
Manveer Heir, bo o nim mowa, twierdzi, że sukces multi w Mass Effect 3 sprawił, że firma zdała sobie sprawę, jak dużo można zarobić na mikrotransakcjach.
No więc chyba mamy odpowiedź, w jakim kierunku pójdą dalsze prace nad grą od Visceral.
Pewnie kierunek multi MEGApay-to-win, z marnym singlem, żeby zamknąć usta krytykom.
Kurczę, niesamowite, że mając takie tytuły w ostatnich latach, brną w to samo. No ale kasa musi się zgadzać. I pewnie tak samo będzie z nowym IP od BioWare. Szkoda.

wtf EA

Maj 2013 - EA dostaje licencje na gry Star Wars
Listopad 2015 - premiera Battlefronta, bez singla
Czerwiec 2016 - premiera Lego Star Wars: The Force Awakens, no to raczej nie jest gra, na jaką czekamy
Listopad 2017 - premiera Battlefronta II z (krótkim) singlem

W międzyczasie dostaliśmy kilkanaście tytułów na platformy mobilne. Serio??
Jest jednak jeden plus w tym, mam jeszcze paręnaście niezaliczonych tytułów od LucasArts, więc nudzić się nie będę.

Czekałem na konkretny tytuł w dobrym trybem single-player, bo nigdy nie przepadłem za multi i MMO. EA na mnie nie zarobicie, to pewne.

Re: wtf EA

Trudno się spodziewać normalnej, dobrej gry od EA.
Jakiejś fajnej gry SW nie było zresztą już od lat, więc nic dziwnego, że nic się nie zmieniło i dalej nie zmieni.

Re: wtf EA

Ostatnia bardzo dobra gra to chyba "Republic Commando" z 2005 roku.

Podejrzewam, że gdyby LucasArts jeszcze działało, to pewnie z czasem zmieli by podejście na podobne do EA.

Re: wtf EA

2005 był bogaty. KotORII, RC i BII i na dokładkę pierwsze Lego. Tyle jeśli chodzi o blaszaki.
Jeszcze rok później wyszło EaW i EaW:FoC, no a potem nastały mroczne czasy TFU itp.

Re: wtf EA

Tu już zależy jak kto interpretuje bardzo dobrą grę. Pomijając subiektywne oceny, to dla mnie taka gra musi przede wszystkim rozwijać uniwersum, tak więc gry z serii LEGO odpadają. EaW natomiast leżał jako strategia na lądzie, ale w kosmosie to było cudo. KotOR II niestety był nieukończony, ale dawał dużo przyjemności fanom jedynki. W TFU nie grałem, ale z punktu czytanych opinii określił bym go jako gra przeciętna/dobra.

Re: wtf EA

Może nie doceniłem słowa "bardzo". ~
Choć raczej chodziło mi o fakt, że w można było wydać _4_ gry (dla mnie KotORII i RC w kategorii BARDZO, BII w kategorii dobra, bo wolę B, a Lego jako dokładkę) w jednym roku!
Natomiast kolejne lata to już był regers. 2006 jakoś się bronił właśnie EaW/EaW:FoC, a potem kicha. ~

Re: wtf EA

No, ale do tego trzeba dodać maszynkę promującą w postaci dwóch filmów, które wyszły i trzeciego, który nadchodzi. ~

Mnie ciekawi, dlaczego Disney ma to gdzieś. Ale może nie mają jak upychać $$$, więc drobne na waciki im powiewają?

Re: wtf EA

A mnie ciekawi, DLACZEGO, mająć wykupione licencje na przyszłe gry ( ), i wiedząc, że NIE są w stanie tego wykorzystać, nie dadzą tego komuś, kto mógłby zrobić fajnego rpg-a. Nie ryzykowaliby kasą, ewentualna porażka poszłaby na inne konto. Przecież taka sytuacja już była, BioWare nie było w stanie pod naciskiem LucasArts zrobić w czasie drugiego KotOR-a, więc oddali to Obsidianowi. Tak ,wiem oni też się nie wyrobili , ale dostaliśmy świetną grę, plus fani po latach dodali w modach brakującą zawartość. Więc - chętni przecież są, Obsidian wręcz prosił o pozwolenie, mielibyśmy dziś KotOR-a 3, a tak, nic. Echh.

Re: wtf EA

Kotorów nie chce im się robić, bo jest przecież MMO mające brand starej republiki. Prawda jest taka, że nowy rpg spod szyldu SW wymagał by dużo więcej wkładu pracy, niż parogodzinna kampania Battlefronta. Wiadomo ta gra to przede wszystkim mutli, ale mając na uwadze sprawdzoną formułę z jedynki to od początku mieli rozwiązanie pod ręką.

Tymczasem od nowych rpgów bazujących na znanych, lubianych i już nie tak nowych markach wymaga się więcej. Gracze kupują, ogrywają, ale kiedy przyjdzie co do czego to bardzo ostro krytykują- vide Fallout 4, Andromeda. Do tego kiedy w międzyczasie inne tytuły pokazują, że da się robić to lepiej- Dark Souls, Wiedzmin. Sukces KOTORa 3 nie byłby taki oczywisty jak kolejnej gry pod multi.

Obsidian to faktycznie bardzo dobre studio. Jednak więksi "gracze" na rynku odnoszą się do nich trochę lekceważąco. Na ten przykład, analogicznie do nowego kotora wychodzili z propozycją stworzenia kolejnego fallouta. Co na to Bethesda? Nic. Marka jest ich i basta, hajs się zgadza więc inne studia mogą spadać.

Re: wtf EA

Mnie najbardziej denerwuje, że EA wykupiło licencję na wyłączność i przez to jest teraz taka posucha. Przez 4 lata dostaliśmy tylko 2 Battlefronty (w których interesuje mnie tylko skromna i krótka kampania SP z 2 części), a na horyzoncie nic innego konkretnego nie ma. Do 2023 doczekamy się pewnie 1/2 gier nastawionych na multi i mikrotransakcje, nędza

Gdyby licencję mogły nabyć także inne firmy, byłaby szans na więcej bardziej różnorodnych gier. Może ktoś by się pokusił o zrobienie hack&slash, takie gry jeszcze się chyba w tej chwili sprzedają. Może Ubi zachciałoby się zrobić starwarsowego Assasina. Może jakaś firma zaryzykowałaby z czymś bardziej niszowym - platformówką, symulatorem albo przygodówką. Marzenia...

Re: wtf EA

Nad KotORem nie ma już co płakać, jakiekolwiek szanse skończyły się w momencie kasacji starego porządku. Mi tam osobiście zależało nad połączeniem i rozwiązaniem wielu wątków z tamtego okresu. Niekoniecznie w formie gry rpg, choć byłoby miło.
Jakby stworzyli grę crpg w innym okresie uniwersum, to też byłbym zadowolony.

Re: wtf EA

O, właśnie. Zgadzam się, tu już nie chodzi nawet o rpg-a z niewiemjakmega rozbudowaną fabułą, po prostu, chodzi o dobrą grę w tym uniwersum, i nie ważne w jakiej formie, ale ważne, by gracze czuli w tym włożone serce (o naiwny ja), a nie tylko kasę.
Odnoszę wrażenie, że dzisiaj każda kolejna gra, musi bić poprzedniczkę pod względem finansowym, nieważne że się "zwróciła i zarobiła", tylko ILE zarobiła. Przychody mają po prostu znokautować konkurencję, coś na zasadzie naszego "misia" - patrzcie, to nasze, i to nie jest nasze ostatnie słowo !. No po prostu w złym kierunku to nam zmierza.

Re: wtf EA

Nie oddadzą na zasadzie psa ogrodnika.

I oczywiście, porażka poszłaby na czyjeś konto, ALE ewentualny sukces również. A tego by nie przeżyli. ~ Nawet pakując kasę od podwykonawcy i nawet go wykupując, jak to, zdaje się, mają w zwyczaju.

No nic, jeszcze "tylko" 6 lat, więc ze trzy Battlefronty wydadzą. A potem się zobaczy. ~

Re: wtf EA

Oglądałeś "American Made"? Szukasz butów, a w pudełkach $$$, chcesz zakopać worek $$$ w ogródku, ale kopiąc wykopujesz tylko worki z $$$ które zakopales uprzednio. Strach otworzyć szafkę, zeby na głowę nie spadły paczki $$$.

To jest właśnie tego typu problem.

Re: wtf EA

I nawet nie można się domagać (jak dawniej od MS), aby się podzielili. No bo właśnie się podzielili i jako Disney nie odpowiadają za rynek gier SW. No nic, więcej czasu na czytanie. ~

Re: wtf EA

LEGO TFA bym nie liczył, bo stworzyło ją bodajże Tt na zlecenie Lego, EA nie miało z tym wiele wspólnego. Jakby ktoś wciąż miał wątpliwości że to nie EA: gra była DOBRA.

Re: wtf EA

LEGO TFA to nie EA: gra była DOBRA.
-----------------------

Kurczę, to jest myśl. Faktycznie - chociaż ledwo co opuściłem Jakku, to mogę powiedzieć że gra była nawet bardzo dobra - szkoda tylko że głównie dla dzieci jako gra - dla mnie to była bardziej komedia.

Wyciek

Wyciekła pełna fabuła i obrazek z bohaterami (yeep, znowu za dużo ludzi, ale przynajmniej był Anzat i Whipid). Mogło być tak fajnie...

https://makingstarwars.net/2017/10/game-story-viscerals-star-wars-project-ragtag-completed/

historia

Re: Wyciek

No właśnie. Z tego co przeczytałem, kurczę, zapowiadało się całkiem fajnie.
Jeśli wyciekła pełna fabuła, to oznacza, że EA kasuje wszystko, i zabiera się od początku. Ta gadka o "przemodelowaniu gry" - możemy już między bajki włożyć.

Re: Wyciek

EA to tragiczna firma, moim zdaniem niszczaca w duzym stopniu rynek gier. Ale to nie jest tak że jest w 100% winna temu wszystkiemu. Visceral było niestety za słabe w stosunku do swoich pomyslow i ambicji. Ten projekt najprawdopodobniej i tak był skazany na porazke.

Polecam artykuł, swietny: https://kotaku.com/the-collapse-of-viscerals-ambitious-star-wars-game-1819916152

Re: Wyciek

^ this.

Gra brzmi super, ale nigdy by tak naprawdę nie powstała.

Re: Nowa gra SW

Jak w temacie. Podobno EA przejęło Respawn Entertainment. Czy to nie oni robią przypadkiem NOWĄ grę w świecie Star Wars ???
Nie rozumiem już tego, gdzie tu jest sens - dawać innym studiom zielone światło na projekt, a następnie je przejmować i zamykać (bo raczej tak będzie), jak w przypadku Visceral Games.

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.