jak tak dalej pójdzie, to będziemy wiedzieć o tej grze wszystko na długo przed premierą

.
Game Informer podzielił się ciekawymi ciekawostkami odnośnie gry, i tak :
1. W grze prawdopodobnie pojawi się "photo mode" (?), twórcy nie udostępnią natomiast trybu "Nowa Gra Plus" z uwagi na fakt, że zepsułby on zabawę, zwłaszcza na wczesnych etapach kampanii.
2. Będą poziomy trudności.
3. Gra będzie działała lepiej na Xboksie One X i PlayStation 4 Pro, ale Respawn nie zdradza, jakie konkretnie przewagi będzie miała na nowszych konsolach.
4. Mapa świata jest uruchamianym w czasie rzeczywistym hologramem. Podczas jej przeglądania wrogowie mogą nas atakować.
5. Przeciwnikom nie odetniemy kończyn mieczem świetlnym
6. Pierwszą Mocą, jakiej nauczy się główny bohater, będzie spowolnienie (przeciwników i środowiska wokół).
7. Na początku gracze dostaną do dyspozycji dwa kanistry zdrowia, ale potem znajdą ich więcej.
8. W grze pojawi się więcej “jednorazówek” (?)

, jak ta gdy Cal zasiada za sterami maszyny kroczącej AT-AT.
9. Główną inspirację dla artystów stanowią filmowy "Łotr 1. Gwiezdne wojny – historie", oraz serialowa animacja "Star Wars: Rebelianci".
10. Projekty AT-AT w grze bazują bezpośrednio na tych z "Rebels".
11. Miecz świetlny będzie można chować lub wyjmować. Odpalony może posłużyć za latarkę.
12. Dioda naszego towarzysza, droida BD-1, będzie zmieniać kolor, sygnalizując odmienne rzeczy (?).
13. Respawn chce całkowicie wyeliminować ekrany doczytywania lokacji, nawet podróże międzyplanetarne i przejścia z przerywników filmowych do akcji mają być płynne.
14. Statek Stinger Mantis, BD-1 i niektóre z ubrań Cala mają podlegać modyfikacjom zależnym od gustu graczy - SUPER !
15. Łatwiej będzie wyeliminować wrogów będących w przewadze liczebnej, skupiając się na pokonaniu jednego po drugim.
16. Za skanowanie znalezisk będą nagrody, a nie tylko dodatkowe informacje o świecie. Konkretów na razie jednak nie ma.
16. Mapa zawierać będzie informacje, kiedy dokładnie znaleźliśmy daną rzecz, ale ma również ukrywać pewne sekrety.
17. Projektując sterowanie w walce twórcy kładli nacisk na to, by nie trzeba było wciskać dwóch przycisków (np. X i Y) jednocześnie.
18. Demo zaprezentowane na E3 było bardziej liniowe niż reszta kampanii - S-U-P-E-R !!!.
19. Jeżeli zostaniemy zabici, ale namierzymy przeciwnika, który zadał śmiercionośny cios i tym razem uda nam się go zgładzić, odzyskamy utracone doświadczenie i zdobędziemy dodatkowe punkty zdrowia i Mocy Jedi ... (że CO ?)
20. Przeciwnicy będą próbowali wyprowadzić nas z równowagi, krzycząc w naszą stronę różne teksty, ale Cal nie odwzajemni słownych uprzejmości - a szkoda
21. Stig Asmussen wie, czy "Star Wars Jedi: Fallen Order" rozpocznie się od gwiezdnowojennego klasyku "Dawno, dawno temu, w odległej galaktyce...", ale ... nie chce tego zdradzić
22. Podczas walki istotne będzie blokowanie, ale i uniki mogą okazać się skuteczną strategią.
Siedziba Respawn podzielona jest na pokoje nazwane po planetach z uniwersum Star Wars.
korzystałem stąd :
https://www.gram.pl/news/2019/06/27/24-ciekawostki-o-star-wars-jedi-fallen-order.shtml