trzy metody łamania tych kart dostępu.
Jedna siadasz i przed komputerem - łamiesz, tam są matematyczne zabawy z ciągami. - możesz to zrobić w centrum republiki - tam jest sala z komputerami. Rozwiązanie jest z GameBanshe - ja liczyłem je sam. fajna zabawa

ale wklejam poniżej:
Sequence 1, addition progression: 1, 2, 4, 7, 11, 16... ?
The answer is 22.
Sequence 2, subtractive progression: 21, 18, 16, 15, 15, 16... ?
The answer is 18.
Sequence 3, multiplication progression: 1, 2, 4, 8, 16, 32... ?
The answer is 64. Each number multiplies by 2.
Sequence 4, division progression: 128, 64, 32, 16, 8, 4... ?
The answer is 2. Each number divides by 2.
Sequence 5, exponential progression: 32, 81, 64, 25... ?
The answer is 6. 2 to the 5th, 3 to the 4th, 4 to the 3rd, 5 to the 2nd, and 6 to the 1st power.
Sequence 6, logarithmic progression: 1 0 - 8 3 - 32 5 - 128 ... ?
The answer is 7. 2 to the 0 power is 1, 2 to the 3rd is 8, 2 to the 5th is 32, and 2 to the 7th is 128.
Można też złamać więźnia... generalnie Gamebanshee podaje rozwiązanie takie -
1. Choose the "Relax, I`m not here to threaten you" option.
2. Choose "We`re the only ones that will take you in now."
3. Choose "Let`s try something else."
4. Choose "We know something about your companion."
5. Choose "Perhaps we would give you back to the Sith, but keep him."
6. If it fails by this time, try the same course of action another time, using the "Maybe we should do something about Tela" line as a substitute for #4, followed by, "We could make life easy for both of you in the Republic." If that fails, retry #1 through #6 in order until it works. It should work by the third time.
Nie jestem pewien czy tak zrobiłem, ale co najmniej raz udało mi się złamać więźnia.
Jeszcze jakoś wchodziło się przez dock Sithów.. nie pamiętam dokładnie.
W każdym razie - tu ważna rzecz. Cokolwiek zrobisz, okaże się ,ze karta jest nieaktualna czy coś w tym rodzaju. Praktycznie zaraz po wejsciu do bazy czeka Cię walka.