Kolekcjonerstwo

Gadżety związane z grą "The Old Republic"

SWTOR.com

Firma Gentle Giant zapowiedziała na listopad figurkę rudowłosej łowczyni nagród, którą można było zobaczyć w trailerze gry "The Old Republic". Nazywa się ona Shae Vizla i często zatrudniana była przez Imperium Sithów do zadań wymagających dużego ryzyka.



Statuetka ma ok. 18 cm wysokości, kosztować będzie 80 dolarów. Zamówienie można złożyć w sklepie Shop.star.wars.com

Dodatkowo w ofercie sklepu znajdują się koszulki z logiem Imperium, do zamówienia tutaj...



... oraz Republiki, którą można zamówić tutaj. Obie posiadają z tyłu napis "The Old Republic" i kosztują 17 dolarów. Dostępne są rozmiary od S do XXL.



Także znajdziemy tam torbę z nadrukiem, posiadającą osiem kieszonek o różnych rozmiarach, w której zmieści się również laptop. Zamówić ją można w tym miejscu za 35 dolarów.



Tagi: Amber (525) Gentle Giant (159) The Old Republic (503)

Komentarze (28)

Bardzo ładna/droga.

Statuetka eeeee...bardzo ładna

Łowczyni mogłaby mnie pojmać, oj tak... xd

Wystarczy że wyjdzie koszula Mandala a już zabieram, a z tą łowczynią...haha ja już wiem co wam po głowach chodzi =] No może ją se kupie i dam na półkę z Lego +}

Jak ja bym chciał żeby się okazało, że to błąd w druku i że naprawdę mamy przyjemność z panią Shae Vizsla...

O żesz w mordę jeża, co za Mando figurka, chrzanić koszulkę ja chcę figurkę!

Dla takiej łowczyni sam za siebie dał bym nagrodę za schwytanie mnie. Ciekawe jakie walory łowieckie ma pod zbroją ;P

Chyba sobie koszulkę zamówię Republiki, bo taka przaśna jest.

A offtopując, 15 lub 16 czerwca na E3 ukaże się drugi cinematic trailer autorów "Deceived".

Shabby sobie na łowczyni poużywa :P

A właśnie, może Vizsla? TOR ma jakąś dziwną tendencję do ukazywania nowych "związków rodzinnych", co w sumie jest fajne.

A koszulkę to bym se odpaliła...

Shae Vizla - ruchnąłbym.
Przepraszam.
:P

A koszulkę może zamówię. Może trzeba wspierać papcia L każdym centem to zrobi w końcu ten serial...

A z koszulek to tylko Imperium, jakżeby inaczej.

Łowczyni <fap fap fap>

:D

Mando Bitch

Też mi się wydaje że twarz tak sobie zrobili. Ale figurka prezentuje się okazale. Śliczna łowczyni

Kozulkę taką to powinni do gry dodać, a nie jeszcze osobno sprzedawać.

Dokładnie, takie niespełnione się wydają :D

na koszulkach mogłoby być coś więcej

Bardzo fajna figurka. <3
Torba pewnie też świetna .

Świetne. Koszulki niezłe, torba przyzwoita, a łowczyni... mniam : >

Logo Imperium to śmiech na sali, ale wiadomo, że wtórność :P

Za to w koszulce z logo Republiki nawet bym chodził :D

cwany-lis> Moze Vizsla ? ; p

Się zakochałem <3

W koszulkach rzecz jasna :D

Vizla ? coś mi to nazwisko mówi ...

wreszcie wiadomo kim jest pani łowczyni :)

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować:

Login:
Hasło:

Archiwum wiadomości dla działu "Kolekcjonerstwo"

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.