Zemsta Sithów

Najlepszy pilot w galaktyce

StarWars.Com

"On był najlepszym pilotem gwiezdnym w galaktyce" (bądź jak ktoś woli tłumaczenie pana Cholewy "On był najlepszym myśliwcem w galaktyce") - tak Anakina określa stary Ben. I wygląda na to, że tym razem nie kłamał. Wczoraj kręcono sceny koncentrujące się na umiejętnościach pilotażu niektórych Jedi.

Jak wspominaliśmy wcześniej ten sam kokpit będzie używany do wszystkich myśliwców. W postprodukcji będą one miały trochę inną kolorystykę. Na pierwszy ogień poszedł Anakin, siedzący w opasce na głowę znanej z AOTC.

A George siedzący przed plazmowym ekranem spogląda na Haydena i wykrzykuje co pewien czas komendy - "Spójrz na droida" albo "Za tobą jest zły koleś".

Potem wzięto się za Obi-wana, ale tym razem to nie Lucas krzyczał. Ewan rozmawiał z Duncanem Youngiem, który dziś robił za głosy pilotów w eterze. Ewanowi towarzyszył też droid - R4-P17, ten z którym poleciał na Geonosis. Być moze to książki i komiksy wyjaśnią jakim cudem mały robot to przeżył. Tylko tym razem trzeba było jeszcze zbudować mu ciało, bo w myśłiwcu Delta była tylko głowa. Za ciało pomógł jeden z korpusów R2 - odpowiednio przemalowany. Pozostała jeszcze kwestia robota wybranego przez fanów. Na razie jest w produkcji, może dziś go użyją. W każdym razie Obi-wan będzie miał w filmie więcej niż jednego towarzyszącego droda.

Jest jeszcze spoiler Anakin będzie miał ranę, która powstała w wyniku walk podczas Wojen Klonów. (koniec spoilera).



Tagi: Ewan McGregor (371) Hayden Christensen (199) Hyperspace (147) plan (92) Relacja (275)

Komentarze (14)

Anakin już dawno udowodnił że jest najlepszym pilotem w galaktyce ale powinnni go pokazać znów w kosmosie za Jedi Starfighterem.To jasne że przemiana Anakina jest długotrwała a w AOTC już w połowie przeszedł an Ciemną Stronę Mocy.Jest na to dużo dowodów,choćby nie wspomniana przez was jego wściekłośc na Hrabiego Dooku i jego wypowiedź do niego-"Zapłacisz za wszystkich Jedi których dzisiaj zabiłeś Dooku!".Gdy Anakin wypowiadał to zdanie i ruszył na niego myślał chbya tylko o tym aby pokroić go na kawałki.Poza tym fajnie że poznamy bliżej innego astrorobota który dołączy wg mnie do najsławniejszych astrorobotów obok R2-D2 w gwiezdnej sadze.

ciekawe gdzie Anakin bedzie miał ranę? napewno nie na twarzy, bo na 1szym zdjeciu Aniego jakie sie pojawiło w sieci nie bylo na twarz. HMMM to gdzie ma ja miec ? :)

Przemiana Anakina moim zdaniem odbyla sie juz AOTC np gdy mowil o Tuskenach i o zabiciu kobiet i dzieci przez jego samego lub juz w momencie smierci matki

wszystkie te informacje podawane sa w taki sposob, aby nieczego szczegolnego nie zdradzic. czego oczywiscie nalezalo sie spodziewac. nie od dzis wiadomo, ze scen wcale nie koniecznie nie kreci sie wg filmu...te najwazniejsze moga byc juz nakrecone, albo dopiero next year...

w sumie to mozna powiedziec ze zrodził sie dzieki DARK SIDE, ale przeciez kazdy człowiek nie rodzi sie z natury zły. Dlatego prequele pokazują proces jaki Ankin przechodzi by "wypełniło sie proroctwo" ( hmm równowaga MOCY = DARK SIDE - ANAKIN i Sidek wybijają LiGHT SIDE - JEDI, z czego kilku sie uchowa)

Przejście Anakina jest długotrwałe i temu zaprzeczyć nie można. Przecież on już od dawna był naznaczony CSM. W EIII to się tylko dokończy, wykona!!!

czyli mozna powiedizec ze juz w AOTC Anakin przeszedł na DARK SIDE ale jeszcze sobie z tego nie zdaje sprawy (w ksiazce PLANETA ZYCIA 13letni Anakin dokonuje swojego 1szego zabojstwa pod wpływem gniewu, no ale to tylko EU :) ), w sumie to 9 letni Ani w TPM juz krzywo patrzy na Rade JEdi (głownie na Yode i Mace`a), moze to juz jakies zalazki DARK SIDE ? :)

a co do pilota to rzeczywiście był niezły, ale pamiętajcie że później kożystał z Mocy opóźniając reakcję wrogiego pilota, bądź wprowadzając go w błąd różnymi psychicznymi sztuczkami. To zagranie poniżej pasa. To tak jak byś chciał z motyka zaatakować faceta z odlegloćsi powidzmy 100m, uzbrojonego w kałacha.

Przejście Anakina na CSM bedzie , a raczej jest dlugotrwałe. Po pierwsze zakochał się w padme i chyba wzią z nią ślub. to go wyklucz automatycznie z zakonu. Ale najważniejsze: Popatrzcie jak opowiada o w wymordowaniu Tuskenów. Uważam że to byl początek końca. Mówi że sa bydletami, zwierzętami i wyrrznął ich wszystkich kobiet, dzieci... bo im się należało i że ich nienawidzi;

A ja myślałem że tym NAJ... będzie Yoda siedzący na poduszeczkach w swym wspaniały, lśniącym myśliwcu lub jak kto woli myśliwym pojeździe !!

Ja mam pomysł co do astromechów Obiego - ten ktory przetrwał Geonosis był na tyle niesprawny że musieli go w trakcie filmu wymienić na tego fanowskiego, podczas gdy R4-P17 poszedł do naprawy...

Anor. Lucas juz setki razy powtarzal, ze to nie bedzie dlugotrwale, tylko stanie sie pod wplywem naglego impulsu...

Zapewne jego przejście bedzie miało miejsce na koniec EIII. Zresztą będzie to na pewno proces długotrwały!

Prawdę powiedziawszy z dotychczasowych informacji z planu nie mogę jakoś zorientować się kiedy Anakin przejdzie na Ciemną Stronę. Niby dużo scen kręci walcząc wspólnie z Jedi w Wojnach Klonów, więc ostateczna przemiana może nastąpić dosyć późno. Być może zadecyduje ta tajemnicza konfrontacja z Obi-Wanem i z Padme...

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować:

Login:
Hasło:

Archiwum wiadomości dla działu "Zemsta Sithów"

Loading..

Ustawienia


Ustaw kolejność w prawej i lewej sekcji.
Możesz przesuwać elementy również pomiędzy nimi.